Fazla Yağlardan Kurtulma Yolları

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda Yasemin tarafından 2 Temmuz 2013 tarihinde açılan konu


  1. Fazla Yağlarınızdan Nasıl Kurtulursunuz




    Fazla yağlarınızdan kurtulmak için sizlere muhteşem öneriler hazırladık.Oldukça faydalı olacak bu kısa bilgileri dikkatlice okumanızı tavsiye ediyoruz.Fazla yaplarınızdan kurtulmak için işte sizlere pratik ve kısa öneriler.Kolaylıkla uygulayacağınız bu yöntemler sayesinde fazla yağlarınızdan kurtulmanız mümkün bu şekilde fazla kilolarınızdan da kurtulabilirsiniz.

    Yakın arkadaşınızla telefonda görüşürken kilo verin.En sevdiğiniz meyve suyunu maden suyuyla karıştırın. Bunu yaparken, normalde içtiğiniz meyve suyunun yarısını kullanacağınız için, aldığınız kaloriyi önemli miktarda azaltmış olursunuz. Hele de meyve sularının bolca tüketildiği şu sıcak yaz günlerinde.Yakın zamanda yapılan bazı araştırmalara göre, bütün gün şekersiz sakız çiğnemek metabolizma hızınızı yüzde 20 oranında artırdığı söyleniyor.

    Ne zaman biri size abur cubur , ya da yememeniz gereken bir şey önerdiğinde kabul ederseniz, kenara bir 500 yüz bin lira koyup , bunu çocuğunuza , kardeşinize, ya da dilencilere verin. Paracıklar cebinizden eksilmeye başladığında , hayır demeyi de öğreneceksiniz.Kalori değerleri genellikle 100 gram üzerinden bildirilir. Oysa yediğiniz şey , 100 gramdan fazlaysa fazla daha fazla kalori alıyorsunuz demektir.Dışarıda aş genellikle daha fazla kalori almanıza neden olur. Dışarıda bulmanın zor olduğu şeyleri evde hazırlayıp yanınızda getirebilirsiniz.

    Su gibi , az yağlı sütün de doyurucu etkisi vardır. Üstelik kalsiyum açısından da zengindir ve tok tutar.Salatanız, sadece yeşilliklerden oluşmak zorunda değil.Yalnız hissediyorsanız , kendinizi yemeğe vurmak yerine telefonu elinize almayı tercih etmelisiniz.

    Ayrıca Yemek yerken kendinize aynada bakmak, yüzde 22-32 daha az yemenizi sağlar.İçinde büyük sebze parçaları olan çorba içen kişilere bakılacak olursa , hem daha çabuk doyuluyormuş , hem de yüzde 20 daha az yeniliyor.Balık , son derece sağlıklı bir yağ tipi olan omega-3 yağ asitlerini içerir. Omega-3 açısından varlıklı balıklar , tonbalığı , uskumru, somon ve morina balığıdır. Diyet yapan kişilere bakılacak olursa , her gün balık tüketenler, diyetlerinde balık olmayanlara oranla yüzde 20 daha çok kilo kaybetmişler.