Facebook'ta 100 bin HSBC'li

'Teknoloji Haberleri' forumunda By_TuaL tarafından 9 Mayıs 2008 tarihinde açılan konu


  1. Facebook'ta 100 bin HSBC'li

    Geçtiğimiz yılın sonlarına doğru popüler olan Facebook, dünyada 55 milyon Türkiye'de bir buçuk milyonu aşan üyesiyle tartışılmaz bir viral pazarlama ortamı oluşturdu. Bu fırsatı değerlendiren markalardan biri de HSBC Advantage kredi kartı. Facebook üzerinden "Avantaj Toplamaca" isimli bir oyun başlatan HSBC'den yapılan açıklamaya göre, oyunun üye sayısı 100 bini aştı. HSBC Advantage Kredi Kartı'nın pazarlama stratejisinde İnternet'in önemli bir yer tuttuğunu anlatan Kredi Kartı Grup Başkanı Mehmet Sindel, "Advantage için geliştireceğimiz uygulamanın hem tüketici-marka ilişkisini uzun süre koruyabilmesi hem de viral etkiyle dağılım göstermesi hedefindeydik. Çıkış noktamız Advantage reklamlarında karşımıza çıkan, oluşturan renkli görsellerdi. Bunları bir uygulamada nasıl birleştirebileceğimizi araştırdık.

    Ortaya bu proje çıktı" dedi. Avantaj Toplamaca, Facebook tarafından sağlanan uygulama geliştirme arayüzleri üstünde geliştirildi. Arayüzler kullanıcılar için çekbırak yöntemiyle oynayabilecekleri biçimde kolaylaştırıldı. "Avantaj Plakaları"nın değişimi ve puana dönüştürülmesi üstüne kurulu Avantaj Toplamaca'nın neredeyse bağımlılık yaratan bir oyun olduğunu belirtiyor Sindel. İlk ayda 20 bin üye gibi mütevazı bir hedefle yola çıkan projenin yüksek sayıda üyeye kısa sürede ulaştığı belirtiliyor. Bunun yanı sıra Facebook üstünde kullanıcıların HSBC'den bağımsız olarak kurdukları gruplar da bulunuyor. Avantaj toplamaca şampiyonlardan tüyolar, avantaj toplamaca bağımlısıyım diyenler gibi gruplarda üyeler birbirlerini arkadaş olarak ekliyor. Günde üç dört saat Avantaj Toplamaca oynayan üyeler bulunuyor.
     



  2. benim anlamadığım beni bulmak isteyen arkadaşlarım arar bulur zaten:f20:

    Böyle bir paylaşım sitesine ne hacet demi ama :f106:

    Emeğine sağlık Tual:f40: