Evde Karın Kası Yapmanın Yolları

'Bunları biliyormusunuz' forumunda Yasemin tarafından 1 Mart 2013 tarihinde açılan konu


  1. Evde Karın Kası Yapma Yolları


    Evinizde karın kası yapmanın yolları eğer Sert karın kaslarına sahip olmak istiyorsanız illaki bunun için spor salonlarını gezmeniz gerekmiyor. Evde de basit ve sık tekrarlanan hareketlerle istediğiniz baklavalara sahip olabilirsiniz..

    [​IMG]

    Mekik çekerek karın kaslarınızı güçlendirebilirsiniz.Sırtınızın üstünde yere yatın. Derin bir nefes alın ve karnınızı içeri çekin, gözleriniz tavanda olsun, üst vücudunuzu 45 derece kadar yerden kaldırın. Boynunuzdan çekmeyin, bunun sonrasında boyun ağrılarına hatta migrene dönüşebilir.

    Daha sonra Dimdik ayakta durun ve midenizi içinize çekin. Ayaklarınız düz, elleriniz iki yanda, soldan sağa eğilin. Kalçanızdan dönmediğinize emin olun, üst vücudunuz karşıya baksın soldan sağa eğmeye çalışın.

    Bu hareket için Ayakta dik durun, midenizi içeri çekin, ayaklarınız sabitken üst vücudunuzu soldan sağa döndürün. Döndüğünüzde iç ve dış taraftaki karın kaslarınız çalışacak. Bu hareketteki kasılma bir öncekine göre daha farklı yerlerde olacaktır. 10-15 tekrardan 3 set uygulamalısınız.Çifte mekikle diz kaldırmayı birleştiriyor ve alt karın kaslarına önem veriyor. Sırtüstü yere yatın, ayağınız havada olsun, dizleriniz 90 derecelik bir açı yapsın, baldırınız yere paralel olsun. Derin nefes alın, midenizi içeri çekin, gözleriniz tavana baksın, üst vücudunuzu 45 derece yerden kaldırın. Boynunuzu itmeyin.