evcilik oyunu neden bitti

'Ders çalışıyorum' forumunda Misafir tarafından 11 Ekim 2010 tarihinde açılan konu


  1. mrb hakan abi ben daha 13 yaşındayım ama evcilik oyununu hiç kaçıtmıyodum neden bitti ben çok üzldüm
     



  2. Cevap: evcilik oyunu neden bitti

    Benden sana tavsiye :Daha yararlı şeyler seyret zamanını boşa harcama...
     



  3. Cevap: evcilik oyunu neden bitti

    O da biliyor ya Hakan abiye sormuş zaten :)))
     



  4. Cevap: evcilik oyunu neden bitti

    Bu sorular herhangi bir onaydan geçiyor mu ? :D
     



  5. Cevap: evcilik oyunu neden bitti

    Geçiyor napsın çocuk üzüntüsünü paylaşmak istemiş belki Hakan abisi ilgisiz kalmaz..:))
     



  6. Cevap: evcilik oyunu neden bitti

    Evcilik Oyunu nedir arkadaşlar?:f196:Hakan Abi'nin buradaki rolü nedir?:)Berka 'da bu oyunu oynayabilir mi? :f30:
     



  7. Cevap: evcilik oyunu neden bitti

    Allah ım Sana şükürler olsun..:) Geri zekalı bir yarışmadan daha kurtulmuşuzzz...:f106:
     



  8. Cevap: evcilik oyunu neden bitti

    Evliliği oyun haline getiren senaryoya bağlı ve hayal ürünü Saçma ilişkilerin anlatıldığı cıvık ve bayat bi program(program bile değil saçmalık) olduğu için bitirilmiş olabilir =)
     


  9. EMİRARDA

    EMİRARDA Yasaklı


    Cevap: evcilik oyunu neden bitti

    :))))))Ahahahahahaha