erkekler için zayıflama egzersizleri

Konusu 'Erkekler Bölümü' forumundadır ve HazaN tarafından 10 Aralık 2010 başlatılmıştır.

  1. HazaN Admin

    Erkekler nasıl zayıflar
    erkeklerin kolay zayıflaması


    Şınav Çekerek zayıflama:
    İlk başta oldukça zorlanacağŸımız ama sonrasında çok rahat edeceğŸimiz bir zayıflama egzersizi ile hiç bir zayıflama aletlerine ihtiyaç duymaksızın sırf kendi beden ağŸırlığŸınızla bile zayıflayabilirsiniz. Şınav çekme egzersizi ve hareketi daha çok karın ve omuz bölgesinde yağŸları eriten bir hareket olarak bilinir. Ama asıl etkisi kol zayıflamasınadır. Günlük olarak 5 tekrarla başlayın. 1 ay sonunda 20 kez tekrarlasanız çok faydalı olur.

    Koşarak zayıflama:
    Şayet baldır basen ve kalça bölgesi kilolarından yakınıyorsanız yapılacak en doğŸal zayıflama hareketi elbette koşu egzersizi olacaktır – mil oldukça size hızlı yağŸ yakmak emin olmak gitti. Kesinlikle ilk zamanlar kendinizi yormayın. Zaten önemli olan şey koşmaya başlamak ve kademeli mesafe artırmaktır. Asla bir maraton koşucusu olmanızı beklemiyoruz. 1 kilometre koşma ortalama 80 kalori yaktığŸına göre zamanla bunu 3 kilometreye çıkarmanız bile sağŸlıklı zayıflamak için yeterlidir.

    Yüzme sporu ve egzersizi ile zayıflama :
    Tabii ki yüzme tüm diyet ve zayıflama uzmanlarının görüş birliğŸi içerisinde olduğŸu en sağŸlıklı zayıflama egzersizidir. Kilo kaybetmek için vücudun tüm kaslarını aynı anda çalıştırabilen daha etkili bir hareket yoktur. Yüzme hareketi ile hem psikolojik olarak rahatlicak ve kendinizi mutlu hissedeceksiniz, hem de fark etmeden zayıflama sürecinin tadına varacaksınız. 1 saat yüzmenin 600 kalori enerji harcattığŸını söylememiz gerekir. Yani 1 hafta boyunce 3 kez 2 şer saat yüzen birisi hiç bir diyet listesi ve zayıflama reçetesi uygulamasa bile 1 ay içerisinde 3 kilo verir. 1 ayda 3 kilo diyetsiz zayıflamak ise çoğŸu insan için imkansız gelebilir. Kaslarınızın orantılı gelişmesini sağŸlayan yüzme sporu, aynı zamanda bölgesel zayıflama hareketi olarak ta kullanılabilir. Kelebek stili yüzerseniz omuz ve bel yağŸlarını eritirsiniz. Serbest stil daha çok kalça ve basen zayıflama ve incelmesi sağŸlar.