Ender Saraç bacak eriten diyet

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda YAREN tarafından 30 Ağustos 2010 tarihinde açılan konu


  1. Ender Saraç bacak eriten diyeti,
    bacak eriten diyet programı,
    bacak eriten diyet,

    Ender Saraç bacak eriten diyet formülündeki en önemli gıda kayısı ve badem müslisidir.

    Müslinin hazırlanışı
    2 fincan yulaf ezmesi, 2 fincan kırılmış fındık içi, 1 fincan buğday, 1 fincan çekirdeksiz kuru üzüm, 1 fincan ayçiçek tohumu, 1 fincan badem, 1 fincan ince şekilde kıyılmış kuru kayısı, temin ettiğiniz malzemelerin hepsini karıştırıp blenderden geçirin. Hazırladığınız müsliyü 12 eşit porsiyona ayırın ve her porsiyonda 1 bardak yağsız diyet sütün içine ilave edip için.

    Sabah kahvaltısında ; 1 porsiyon müsli,

    Ara öğünde ; 1 adet yeşil elma kabuklu olarak yiyin

    Öğle yemeğinde ; 1 porsiyon müsli ve 1 adet muz

    Ara öğünde ; 1 avuç ceviz içi

    Ana öğün olarak ; temel gıdalarla birlikte meyve

    Yatmadan 1 saat kadar önce ; 1 adet yeşil elma, 5 adet kuru kayısı, 4 adet erik tercih ettiğiniz bir tanesini seçebilirsiniz.

    Ana öğünler ;

    Pazartesi ; 1 porsiyon tavuk ızgara (derisiz), 1 porsiyon yeşil salata, 1 adet meyve,

    Salı ; 2 adet yumurta ile hazırlanmış sebzeli omlet,

    Çarşamba ; 1 porsiyon spagetti, 1 adet mevsim meyvesi

    Perşembe ; 1 porsiyon balık ızgara, kibrit kutusu büyüklüğünde helva, 1 bardak portakal suyu

    Cuma ; 1 porsiyon ton balıklı yeşil salata, 1 adet lop yumurta, 1 adet meyve

    Cumartesi ; 1 parça hindi göğsü, mısırla karıştırılmış yeşil salata, 1 adet meyve

    Pazar ; 3 ince dilim rosto edilmiş biftek, havuçlu brokoli salatası, 1 adet haşlanmış patates, 1 adet mevsim meyvesi

    Öğünlerde 2 dilimi geçmemek koşulu ile çavdar ekmeği tüketebilirsiniz. Bacak eriten diyet programını egzersiz ve fiziksel hareketler ile tamamlamanız daha hızlı bir şekilde arzu ettiğiniz fiziğe kavuşmasını sağlar.