Ekmek Diyeti

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda eftelya tarafından 5 Ekim 2009 tarihinde açılan konu


  1. Ekmek Rejimi
    Ekmek Diyetinin uygulanışı
    Bu rejim tek gıda rejimi grubuna giren ve en fazla 3 gün süreyle yapılabilecek bir diyettir. Yeniden başlamak için aradan 4 günlük bir süre geçmesi gerekir.

    Hedef: 3 günde 1.5-2 kilo.
    Günlük kalori: 900 Kcal


    3 gün boyunca günde 10-12 dilim kızarmış ekmek yenilen bu diyette ekmeklere çok az tereyağı sürebilirsiniz. (Tek bıçak hareketi ile sürülebildiği kadar) 10-12 dilim ekmek gün boyunca istendikçe de yenebilir ancak öğün düzenine uyulması daha doğru olur. Ancak aralarda da sayıyı aşmamak kaydıyla yiyebilirsiniz. Tek gıda rejimi olduğu için sağlık açısından sakıncalı bir diyet olup bir kereden fazla uygulanmaması kuvvetle önerilir.

    Bu diyette istediğiniz kadar şekersiz çay veya kahve içebilirsiniz.

    Bu diyetin günlük menüleri
    3 GÜN BOYUNCA
    # Sabah : 2-3 dilim ekmek.
    # Öğle : 3-4 dilim ekmek.
    # Akşam : 3-4 dilim ekmek.

    Bu diyette günlük menü diyet süresince aynıdır.