Egzersizle Zayiflayın

'Sağlık bilgisi' forumunda Bloom tarafından 10 Şubat 2011 tarihinde açılan konu


  1. Egzersizle Zayıflamanın yolları
    Nasıl egzersizle zayıflanır
    Sağlıklı zayıflamak

    Yapılan araştırmalarda en etkili kilo verme yönteminin egzersiz olduğu ortaya çıktı

    Kilo vermek ve verilen kiloyu geri almamak için düzenli egzersizin yararı bir kez daha teyit edildi

    ABD`deki Pittsburgh Üniversitesinde yapılan araştırma, yüzde 10 oranında kilo kaybının, haftanın beş günü, günde en az 55`er dakikalık ergersizle korunabileceğini gösterdi

    Sonuçları Archives of Internal Medicine dergisinde yayımlanan araştırma kapsamında, aşırı kilolu 200 kadının durumu dört yıl süreyle incelendi

    Günde 1200 ila 1500 kalori almaları istenen kadınlara farklı egzersiz programları uygulandı Tüm kadınlar, altı ay sonra yüzde 10 oranında kilo kaybetti, ancak çoğu bu kilo kaybını korumayı başaramadı

    Araştırmacılar, yüzde 10`luk kilo kaybını korumaya devam eden kadınların haftada ortalama 275 dakika ergersiz yaptıklarını belirledi

    Metropolitan Üniversitesinde görevli Profesör Paul Gately, günde 30 dakika ergersiz yapmanın sağlık için faydalı olduğunu, kilo kaybetmek isteniyorsa daha fazlasına ihtiyaç duyulduğunu ve verilen kilonun korunması için bundan da fazlasının yapılması gerektiğini söyledi

    Yapılan araştırmalarda en etkili kilo verme yönteminin egzersiz olduğu ortaya çıktı

    Kilo vermek ve verilen kiloyu geri almamak için düzenli egzersizin yararı bir kez daha teyit edildi

    ABD`deki Pittsburgh Üniversitesinde yapılan araştırma, yüzde 10 oranında kilo kaybının, haftanın beş günü, günde en az 55`er dakikalık ergersizle korunabileceğini gösterdi

    Sonuçları Archives of Internal Medicine dergisinde yayımlanan araştırma kapsamında, aşırı kilolu 200 kadının durumu dört yıl süreyle incelendi

    Günde 1200 ila 1500 kalori almaları istenen kadınlara farklı egzersiz programları uygulandı Tüm kadınlar, altı ay sonra yüzde 10 oranında kilo kaybetti, ancak çoğu bu kilo kaybını korumayı başaramadı

    Araştırmacılar, yüzde 10`luk kilo kaybını korumaya devam eden kadınların haftada ortalama 275 dakika ergersiz yaptıklarını belirledi

    Metropolitan Üniversitesinde görevli Profesör Paul Gately, günde 30 dakika ergersiz yapmanın sağlık için faydalı olduğunu, kilo kaybetmek isteniyorsa daha fazlasına ihtiyaç duyulduğunu ve verilen kilonun korunması için bundan da fazlasının yapılması gerektiğini söyledi