Düzensiz uyku ve çok uyku kilo yaparmı

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda Sezen tarafından 1 Kasım 2015 tarihinde açılan konu

  1. Sezen

    Sezen Editör


    Düzensiz uyku ve çok uyku kilo yaparmı?

    Uyku gün içinde uyunduğu zaman yazıki kiloya neden olabilir, çünkü sindirim sistemini bozar ve vücudu yavaşlatır.
    İdeal uyku 12 den sonra olmalı ve 6- 7 saat şeklinde olmalıdır. eğer 2'de yatıp sekiz de kalkarsanız kiloya neden olabilir çünkü 12- 02 arasın da bütün ahormonlarımız, kan şekerimizin ve büyüme hormonlarımız salgılanıyor yani vücut daha sağlıklı oluyor ve organlarımız daha sağlıklı çalışıyor.
    Gece 12'den önce 11:30- 12 gibi yatarsak sağlıklıyız kilo verebiliriz demektir. Eğer gece uyumuyorsak, bütün gece kitap okuyorsak, Televizyon izliyorsak bu bizim genellikle kilo almamıza neden olacaktır.
    Demek ki sağlıklı uyku gece olmalı gündüz olmamalıdır, aksi halde ters olduğu zaman kiloya neden oluyor bu nedenle gece işi olanlar genellikle en çabuk yaşlanıp daha fazla kilo almaya neden olacak bir işte çalışırlar bunu da bir şekilde dikkat etmeleri gerekiyor.
    uyku kilo.