Duvar Nasıl Temizlenir?

'Bunları biliyormusunuz' forumunda Blue tarafından 6 Haziran 2010 tarihinde açılan konu


  1. Duvar Nasıl Temizlenir?

    [​IMG]


    Duvar Temizliği bayanların en çok sorun yaşadığı yerdir.İşte size birkaç öneri...

    Odanın ortasına kaynar su dolu kabı koyup camı kapıyı kapatıp odanın buharlaşmasını sağlamanız gerek. Bu sayede duvardaki kirler yumuşamış olur. Temizliğin daha kolay hale gelmesini sağlarsınız. Boyalı duvarları silip kuruladıktan sonra nişastalı su ve sünger yardımıyla duvarları tekrar silin. Bu işlem bir sonraki temizliğin kolaylaşmasını sağlamaktadır.




    Mutfak duvarlarının temizliğinde kullanacağınız suya sabunla beraber 1 kaşık dolusu tuz ilave edin. Bu sayede duvardaki yağ ve is lekesini çıkartmak daha kolay olacaktır.

    Duvar kağıtlarının temizliğinde yulaf ununa batırılmış bir penye bezle silmek yeterli olacaktır. Bu şekilde yapılan silme işlemi sayesinde duvarlarınız ayrıca leke tutmayacaktır.
     


  2. dila_

    dila_ Yasaklı


    Cevap: Duvar Nasıl Temizlenir?

    Valla geçen hafta duvarları sildim bendende birkaç tavsiye sıcak su cif ikisi birarada çok güzel bir temizleyici duvarlar şimdi parıl parıl
     



  3. Cevap: Duvar Nasıl Temizlenir?

    Cif boyaya zarar vermediyse iyi.

    Ben bildiğim yöntemi kullanacam Bluem. Buharın içinde bir de duvar silmeyi düşünemiyorum bile. Ama tuz olayını denerim :f40:
     


  4. dila_

    dila_ Yasaklı


    Cevap: Duvar Nasıl Temizlenir?

    zarar vermiyır ayrıca ben suyun içine azıcık çamaşır suyuda eklemiştim tertemiz oldu
     



  5. Cevap: Duvar Nasıl Temizlenir?

    Çamaşır suyu çok az miktarda bende koyarım. Ama cif pek aklıma yatmadı. Pimapenlerde kullanıyorumda durulaması bile bir dert geliyo. :(
    Neyse Dila,Ciftli ciftsiz farketmez hazır elin değmişken benim duvarlarada bi el atsan:f63:
     


  6. dila_

    dila_ Yasaklı


    Cevap: Duvar Nasıl Temizlenir?

    geleyim başımla gözüm üzerine zaten bitmek üzere birtek mutfağımın duvarları kaldı onuda akşam gökhanla yaparız herhalde
     



  7. Cevap: Duvar Nasıl Temizlenir?

    Gökhan:f20: gökhan da kim
     



  8. Cevap: Duvar Nasıl Temizlenir?

    Sanırım Gökhan enişte oluyor.:f69: Enişteye bizden kocaman bir alkış.Elleri dert görmesin :)
     


  9. dila_

    dila_ Yasaklı


    Cevap: Duvar Nasıl Temizlenir?

    kendisi eşim oluyor:):) bluenin deyimiyle enişteniz :):):f30:
     



  10. Cevap: Duvar Nasıl Temizlenir?

    bir kutu boya alınır duvar baştan sona boyanır
    işte size pratik duvar temizleme yöntemi:f63:
     



  11. Cevap: Duvar Nasıl Temizlenir?

    enişteye 41 kere:) Kendisi başka bi dünyadan filan değil dimi Dila. :f196:Biz hep alışmışız temizleyen değil batıran görmeye. Yada yardım edecek olsa arkasından tekrar kendimiz yapmaya
     



  12. Cevap: Duvar Nasıl Temizlenir?

    ya bide kalem icin cözüm bulsaniz bizim cadilar her tarafi boyadi ya :)))
     



  13. Cevap: Duvar Nasıl Temizlenir?

    :)Ben de şaşırdım ne yalan söyleyeyim.Geçtim duvar silmeyi bir bardak kaldırılmaz biz de :f196:
     


  14. dila_

    dila_ Yasaklı


    Cevap: Duvar Nasıl Temizlenir?

    yok yok başka dünyadan değil 40 yılın başı yardım eder oda buna denk geldi:):):f30::f30::f30:
     



  15. Cevap: Duvar Nasıl Temizlenir?

    merhaba kızlar ya tavanı silicem ama siz nasıl temizliyorsunuz tavanı??