Dünyanın Bayrakları Ve İsimleri

'Ülkeler' forumunda ZORBEY tarafından 13 Haziran 2011 tarihinde açılan konu

  1. ülkelerin bayrakları ve isimleri türkçe


    lkebayraklar1. lkebayraklar2. lkebayraklar3. lkebayraklar4.
     
  2. çok güzel bi yer sizleri gönülden TEBRİK EDİYORUM.!!!
     
  3. Teşekkürler sizleri tebrik ediyorum 87 bayrak ezberlicem yani bu bayrakları,uzun sürecekti ama siz çok yardımcı oldunuzzzzzz...
     
  4. güzel ama yinede 1 tane bayrak bulamadık ama yine de teşekkürler
     
  5. bizim ülke bayrağımız gibisi yok:):):)
     
  6. çok güzel her aradığımı buldum:f196::f91::);):f118:
     
  7. Teşekürler aradığım her şey forumdaşda artık her şeyini forumdaşda arıyacam.
     
  8. istediğim her şeyi buldum teşekürler forumdaş
     
  9. bizim bayrak gibisi yok:f91:
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 3 Aralık 2015
  10. Aynen bizim ülke gibisi yok
     
  11. Doğru sizin gibi ülke başka yok
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 29 Mart 2016
Yükleniyor...
- Dünyanın Bayrakları İsimleri Forum Tarih
Dünyanın en ince telefonu Huawei P6-U06 Teknoloji Haberleri 17 Mayıs 2016
Dünyanın ilk 84 inç’lik ultra HD televizyonu Teknoloji Haberleri 17 Mayıs 2016
Dünyanın en ucuz tableti Teknoloji Haberleri 17 Mayıs 2016
Dünyanın en ince tableti iPad Air 2 Teknoloji Haberleri 17 Mayıs 2016