Çevrimiçi Şikayet Hizmette

'Teknoloji Haberleri' forumunda EyLüL tarafından 18 Aralık 2012 tarihinde açılan konu


  1. [​IMG]


    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından test çalışmaları tamamlanan Online Şikayet Bildirim Sistemi‘ 30 Ocak itibariyle devreye alındı. Hemen hemen tüm iletişim sorunları sisteme iletilebilecek.

    Tüketiciler elektronik haberleşme sektöründe faaliyet gösteren GSM, sabit telefon, internet, uydu hizmetleri ve kablo tv hizmetleri için abonelik sözleşmeleri, kampanyalar, tarife değişiklikleri, faturalar, abonelik fesih işlemleri, hizmet kalitesi, internet servis sağlayıcı değişikliği, numara taşınabilirliği gibi birçok konuda şikayet başvurusunda bulunabilecek.

    Vatandaşların, şikâyetlerini iletebilmeleri ve başvurularıyla ilgili işlemleri takip edebilmeleri için öncelikle sisteme üye olmaları gerekiyor. Üyelik işlemini gerçekleştiren ve sisteme giriş yapan vatandaşlar Şikâyet Yaz sekmesini tıkladıktan sonra ilgili alanları doldurarak şikâyet başvurularını iletebilecek.Bu şekilde yapılan şikâyet başvuruları BTK’nın ilgili birimleri tarafından incelenerek 1 iş günü içinde ilgili işletmeciye iletilecek ve yapılan işlemler hakkında bilgi istenecek. Vatandaşlar, başvuru sonucunu ve aşamalarını aynı siteden takip edebilecek.