Cameron Diaz Diyeti-Cameron Diaz zayıflama Programı

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda Ezlem tarafından 21 Ocak 2011 tarihinde açılan konu


  1. Cameron Diaz zayıflama Programı
    Cameron Diaz Diyeti nasıl yapılır
    Cameron Diaz zayıflama sırrı

    Yine de sağlığını ihmal etmiyor, düzenli spor yapıyor ve diyetine çok dikkat ediyor. İşte Cameron Diaz ın özenle uyguladığı “Etsiz” diyeti :

    1. Gün
    Sabah : Çay veya kahve (şekersiz) 2 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı) salatalık, domates 2 ince dilim ekmek (kepekli)
    Öğlen : 8 yemek kaşığı kuru baklagiller (kuru fasulye/ nohut) 1 kase yoğurt salata (yağsız) 4 yemek kaşığı pirinç pilavı
    Ara : 2 adet grissini 1 porsiyon meyve
    Akşam : 8 yemek kaşığı sebze yemeği 1 kase yoğurt (kaymaksız) salata (yağsız) 1 ince dilim ekmek (kepekli)Gece : 2 porsiyon meyve 1 çay bardağı süt

    2. Gün
    Sabah : Çay veya kahve (şekersiz) 1 kibrit kutusu kaşar peynir salatalık, domates 1 ince dilim ekmek (kepekli)
    Öğlen : 100 gr. tavuk (ızgara veya haşlama) 1 küçük kutu yoğurt salata (yağsız) 2 ince dilim ekmek (kepekli)Ara : 2 adet grissini
    Akşam : 1 kepçe çorba 8 yemek kaşığı sebze yemeği 1 su bardağı yoğurt (kaymaksız) salata (yağsız) 1 ince dilim ekmek (kepekli)
    Gece : 3 porsiyon meyve 1 çay bardağı süt

    3. Gün
    Sabah : Çay veya kahve (şekersiz) salatalık, domates 1 ince dilim ekmek (kepekli)
    Öğlen : 2 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı) 1 kase yoğurt (kaymaksız) salata (yağsız) 1 ince dilim ekmek (kepekli)
    Ara : 2 adet grissini 1 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı)
    Akşam : 100 gr. tavuk (ızgara veya haşlama) 1 kase yoğurt 1 küçük boy haşlanmış patates salata (yağsız) 1 ince dilim ekmek (kepekli)
    Gece : 3 porsiyon meyve

    4. Gün
    Sabah : Çay veya kahve (şekersiz) 1 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı) salatalık, domates 2 ince dilim ekmek (kepekli)
    Öğlen : 100 gr. tavuk (izgara veya haşlama) 1 küçük kutu yoğurt salata (yağsız) 1 ince dilim ekmek (kepekli)Ara : ½ adet kruasan 1 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı)
    Akşam : 8 yemek kaşığı sebze yemeği 1 su bardağı yoğurt (kaymaksız) salata (yağsız) 1 ince dilim ekmek (kepekli)
    Gece : 3 porsiyon meyve

    5. Gün
    Sabah : Çay veya kahve (şekersiz) 1 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı) 1 adet haşlanmış yumurta salatalık, domates 1 ince dilim ekmek (kepekli)
    Öğlen : 8 yemek kaşığı sebze yemeği 1 kase yoğurt (kaymaksız) salata (yağsız) 1 ince dilim ekmek (kepekli)
    Ara : 2 adet etimek 1 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı)
    Akşam : 8 yemek kaşığı kuru baklagiller (kuru fasulye/nohut) 1 kase yoğurt (kaymaksız, 200 gr) salata (yağsız) 4 yemek kaşığı pirinç pilavı
    Gece : 1 porsiyon meyve

    6. Gün
    Sabah : Çay veya kahve (şekersiz) 1 kibrit kutusu dil peyniri salatalık, domates 2 ince dilim ekmek (kepekli)
    Öğlen : 8 yemek kaşığı sebze yemeği 1 küçük kase yoğurt salata (yağsız) 1 ince dilim ekmek (kepekli)
    Ara : Bir adet kruasan 1 adet greyfurt
    Akşam : 100 gr. tavuk (ızgara veya haşlama) 1 kase yoğurt 1 küçük boy haşlanmış patates salata (yağsız) 1 ince dilim ekmek (kepekli)
    Gece : 3 porsiyon meyve

    7. Gün
    Sabah : Çay veya kahve (şekersiz) 1 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı) 1 adet haşlanmış yumurta salatalık, domates 2 ince dilim ekmek (kepekli)
    Öğlen : 1 kepçe çorba 8 yemek kaşığı sebze yemeği 1/2 kase yoğurt (kaymaksız) salata (yağsız) 1 ince dilim ekmek (kepekli)
    Ara : 2 adet etimek 1 adet karper peynir
    Akşam : 8 yemek kaşığı kuru baklagiller (kuru fasulye/nohut) 1 kase yoğurt (kaymaksız, 200 gr) salata (yağsız) 4 yemek kaşığı bulgur pilavı
    Gece : 1 porsiyon meyve