Bir Haftada Zayıflama Yöntemleri

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda Wish tarafından 12 Ağustos 2010 tarihinde açılan konu


  1. Bir haftada zayıflamanın formülleri farklı farklı olabilir. Zayıflamak isteyen kilo sorunu olan kişilerin öncelikle uzman kontrolünde vücudunun hangi besinlere nasıl tepkiler verdiğini doğru ve iyi analiz etmesinden geçmektedir. Bir haftada zayıflama yöntemleri olarak kısa zamanda kilo vermek isteyenler diyet programlarının yanında fiziksel ve egzersiz hareketler ile tamamlamaları bu sürecin hızlanmasına katkı sağlar.

    Bir haftada zayıflatan diyet programlarından size uygun olanını uzman doktorunuzun tavsiyesi doğrultusundan belirleyebilir. Bir haftada zayıflama imkanına sahip olabilirsiniz. Uzman kişinin sizin metabolizmanızı göz önüne alarak sizlere tavsiye ettiği diyet programına sadık kalarak bir haftada zayıflayabilirsiniz.

    Diyet programlarında esas olan öğün atlamak yada öğünlerden kısmak değil bunun yerine diyet yapan kişinin günlük alması gereken kalori miktarının doğru hesaplanmasından geçmektedir. Bunu başardığınız takdirde öğün atlamadan ve her gıdayı yiyerek arzu ettiğiniz ince ve hoş bir fiziğe sahip olabilirsiniz.

    Bir Haftada Zayıflatan Diyet Programı

    1.gün:
    Sabah: - ½ kg meyve
    Öğle: - 1 kg meyve
    Akşam: - Sınırsız tavuk
    2.gün:
    Sabah: - ½ kg meyve
    Öğle: - 1 kg meyve
    Akşam: - Sınırsız ızgara köfte
    3.gün:
    Sabah: - ½ kg meyve
    Öğle: - 1 kg meyve
    Akşam: - Sınırsız ızgara köfte
    4.gün:
    Sabah: - ½ kg meyve
    Öğle: - 1 kg meyve
    Akşam: - Sınırsız ızgara köfte
    5.gün:
    Sabah: - ½ kg meyve
    Öğle: - 1 kg meyve
    Akşam: - Sınırsız balık ya da bonfile
    6.gün:
    Sabah: - ½ kg meyve
    Öğle: - 1 kg meyve
    Akşam: - Sınırsız balık ya da bonfile
    7.gün:
    Sabah: - ½ kg meyve
    Öğle: - 1 kg meyve
     



  2. Cevap: Bir Haftada Zayıflama Yöntemleri

    Bir Haftada Beş Kilo Verdiren Diyet Programı

    1. gün
    Muz hariç gün boyunca istediğiniz kadar meyve
    2. gün
    Gün boyunca sadece istediğiniz kadar sebze yemeği (patates hariç)
    3. gün
    İstediğiniz kadar meyve ve sebze yemeği (patates ve muz hariç)
    4. gün
    5 muz, 5 bardak süt
    5. gün
    Haşlanmış sebze, ızgarada pişmiş bir parça biftek, tavuk veya balık (Öğle ve Akşam)
    6. gün
    2 parça ızgara biftek, çiğ sebze, (havuç, kereviz, domates, lahana vs) (Öğle ve Akşam)
    7. gün
    Haşlanmış sebze, ızgarada pişmiş bir parça biftek, tavuk veya balık (Öğle ve Akşam)