Bir evliliğin dönemleri

'Sosyal Konular' forumunda HazaN tarafından 9 Nisan 2008 tarihinde açılan konu


  1. Ah siz erkekler yok musunuz? Canım cicim diye başlar Canın çıksın diye bitirirsiniz inanmıyormusunuz buyrun o halde evliliğin 6.günü, 6. ayı ve 6. yılında bizlere hitap şekilleriniz birlikte okuyalım :f73: :f73:

    SENİ SEVİYORUM

    6.hafta: seni seviyorum
    6.ay : tabii ki seni seviyorum
    6.yıl : seni sevmesem çoktan çeker giderdim

    EVE GELİŞ

    6.hafta : aşkım ben geldim
    6.ay : selam
    6.yıl : annen ne yemek yapmış?

    KAPI ÇALINCA

    6.hafta : zahmet etme ben açarım
    6.ay : ben açayım mı kapıyı?
    6.yıl : yahu şu kapıya baksanıza

    TELEFONDA

    6.hafta: sevgilim nursel telefonda
    6.ay : seni arıyorlar
    6.yıl : telefonnnn!

    ÇOCUKLUĞA DAİR

    6.hafta: zor bir çocukluk geçirmişsin
    6.ay : senin annende de cins ha
    6.yıl : tamda annene çekmişsin

    TATİL PLANLARI

    6.hafta : bu yaz seni venedik'e götüreceğim
    6.ay : tatilde Ankara'ya gitsek ne olur?
    6.yıl : niye evin suyu mu çıktı?

    HEDİYELER

    6.hafta : bu yüzüğü inşallah seversin
    6.ay : resim çerçevesi aldım her zaman lazım
    6.yıl : şu parayla kendine bir şey al

    SİNEMAYA GİDİLİYOR

    6.hafta : hangi filmi görmek istersin?
    6.ay : evita'ya gidelim mi?
    6.yıl : evita'yı gör ben çok begendim

    KÜÇÜK SAKARLIKLAR

    6.hafta : üzülme sevgilim leke yapmaz
    6.ay : dikkat etsene yahu
    6.yıl : ammada sakarsın be kadın

    FİKİR AYRILIKLARI

    6.hafta : ben pek bu fikirde değilim
    6.ay : bu konuda yalnış düşünüyorsun
    6.yıl : saçma sapan konuşma Allahını seversen

    YEMEKLER

    6.hafta : yaptığın yemeklere de bayılıyorum
    6.ay : bu akşam ne yiyoruz?
    6.yıl : gene mi makarna

    ELBİSELER VE ALIŞVERİŞ

    6.hafta : bu elbise sana çok yakışmış
    6.ay : bir elbise daha mı aldın
    6.yıl : kaç para verdin buna

    ÖZÜR DİLEMEK

    6.hafta : özür dileyecek bir şey yapmadımki
    6.ay : biraz dikkat etsene be kızım
    6.yıl : hay senin eline...
     



  2. Benim yorum yapmıyacağım çok aşama var biliyom
    yorum yapabileceklerim için sadece söydlediklerim.

    ama neden sadece erkek üstüne ?
    ikili ilişkilerde sadece erkek yada kadın mı sorumlu.
    Bence tamamen ortak iğne çuvaldiz dan çok iğneye iğne
    olmamlı düşüncesindeyim buarada
    ( ikili ilişkilerde ben bay yada bayan ayır edemem etmiyorumda)
    Belki sunduğun mizansen hoş hikaye gibi okuyanlara ama
    üzgünüm öz eleştiriden uzak Hazan.
     



  3. her dizesine katılamayacağım, fakat erkekler gerçekten rahatlığa alışıyorlar ve kendilerini salıyorlar.....
    arada silkelemeli :)

    teşekkürler sevgili Hazan
     



  4. Tual abiye katılıyorumm... Hem neen genelleme yaparsınızkiiii konunun başlama cümlesine dikkat "Ah siz erkekler yokmusunuz" herkes aynı olacak diye biir kaide yokk...Hem öyle yapanda haklıdır kesin... Neler çekti adam kimbilir..... Söylüyorsa sebebi var yani.....
     



  5. :) güzelidi arkadaşım ben senden yanayım ah şu erkekler

    Paylaşım için teşekkürler..
     



  6. Ay! Ay! Forumdaş Beylerini üzmeyelim beaa, azıcık ben onlara katılıyorum valla..

    Haklı oldukları yerler var :f106:
     



  7. çok güzel bir paylaşımdı emeğine sağlık HAZAN:f118:
    (Beyler lütfen alınmasınlar.ah şu erkekler diye başlık atabiliyorsak, ah şu kadınlar diye de başlık atarız.:f106: )
     



  8. evet neden alınıyorsunuz beyler siz öyle değilseniz :f106: :f106:

    hazan harika bir paylaşım aynen katılıyorum :f40:

    teşekkürler :f9: :f9:
     



  9. Paylaşım için tşkler HAZANCIM ama beyleride üzmeyelim :f106: halkı oldukları konularda var yaniiii :f40: