Biçimli Bacak hareketleri

'Kişisel Bakım' forumunda HazaN tarafından 9 Temmuz 2010 tarihinde açılan konu


  1. Yaz geldi bayanlar selülitli, sarkmış bacaklarla mayo bikini giymeyeceksiniz değil mi? Tatile çıkmanıza biraz daha zaman varsa hadi hazırlanın, giyinin fitnes kıyafetlerinizi ve 15 günde bacaklarınızı düzgün bir hale getirin. Nasıl mı?



    • Hareketlerini kısıtlamayacak, ne dar ne de fazla bol olmayan bir fitness kıyafeti giy.

    • Saçların uzunsa mutlaka topla.

    • Yanında su bulundur.

    • Egzersizleri rahat yapman için, zeminin düzgün olmasına dikkat et, gerekirse bir yoga matı edin.




    1- Yere dümdüz uzan. Fotoğraftaki gibi, bacaklarının her birini hiç kırmadan 90 derece olacak şekilde kaldırıp indir.


    Hareketi en az 25′er kez tekrarla. Bu egzersiz, özellikle bacaklarının ön kısmındaki yağların yakılmasına yardımcı olacaktır.



    2- Biraz zor olmakla birlikte son derece etkili bir egzersizdir. Ancak hareketi doğru yapabilmen çok önemli.


    Bunun için, yere uzan ve bacaklarının ikisini birden tıpkı yüzer gibi yukarı aşağı hareket ettir. Bacaklarını kesinlikle kırmamaya özen göster. Hareketi en az 15 kez tekrarla.



    3- Bacaklarının iç kısmındaki yağlanmadan şikayet ediyorsan bu egzersiz tam sana göre! Bunun için yere dümdüz uzan ve iki bacağını havaya kaldırarak içe ve dışa doğru hareket ettir. Hareketi 20 kez tekrarlamaya çalış.



    4- Bu hareket için yere otur ve ellerinle bacaklarının alt kısmını kavra. Gövdeni tıpkı mekik çeker gibi ileri geri hareket ettir.


    Özellikle kalça ve arka bacak için son derece etkili olan bu egzersizi, en az 30 kez yapman gerekir