Bayanlara Ofsayt nasıl anlatılır

'Eğlence' forumunda aykuta tarafından 15 Haziran 2009 tarihinde açılan konu


  1. Ucuzluktaki süper çantayı almak icin Mango’ya girdiniz.
    Sadece bir tane kalmış o da kasanın (kale) hemen yanında.
    Ama bu çantanın tek taliplisi siz değilsiniz!
    Çantayı gözüne kestiren diğer bir müşteri (rakip oyuncu) de sizin hemen yanınızda bitiveriyor.
    İkiniz de durumun farkındasınız ve hızla kasaya (kaleye) yöneliyorsunuz.
    Tam o esnada; biraz önce bluz aldığınız Zara’da ödemeyi yaptıktan hemen sonra çalan cebinizi cevaplamak için cüzdanınızı çantanıza koymadan arkadaşınıza verdiğinizi ve onda unuttuğunuzu fark ediyorsunuz.
    Bir yandan kasaya doğru koşarken diğer yandan da elinizi havaya kaldırarak arkanızda kalan arkadaşınızdan cüzdanı (topu) istiyorsunuz.
    Öyle bir durumdasınız ki rakibinizin gerisinde kalırsanız kasaya daha uzak kalacağınız için avantajınızı kaybedeceksiniz ama eğer arkaya geçmezseniz arkadaşınızdan uzak kalıyorsunuz ve arkadaşınız da o kalabalıkta size cüzdanınızı fırlatamıyor her şey bir an meselesi.
    Bu durumda yapmanız gereken rakibinizin arkasına geçip cüzdanı (topu) almanız ve cüzdanı ele geçirdikten sonra rakibinizi geçmeye çalışmanız. Bu durmda ofsayta yakalanmamış oluyorsun.
    İşte ofsayt bu.
     



  2. Tamam ofsaytı anladık şimdi sırada hat trick var. Bunu açıklamanı bekliyoruz tabi biz biraz zor anlarız ya sen bi yolunu bul artık aykuta :f20:
    Kızlar ayaklanma başlatıyorum haberiniz ola :f1:
     



  3. Arkadnyım HazaN abla.:f196::f118:
     



  4. sümbül hazanın arkasındaysan ofsayt da degilsin demektir :D
     



  5. İşte budur Aykuta ... Kİm tutar seni :D
     



  6. Ben anlamadım bidaha anlat ... :f30::f30:
     



  7. Hayırdır erkekleri birlik ve beraberlik içinde gördüm ayrılın bakiim az
    "Kim tutar seni Aykuta" demişsin Pardus emin ol birlik olursak tüm bayanlar kaçacak yer ararsınız :f196:
     



  8. Helal aykuta bu başka türlü anlatılamazdı. :f40: :f30:
     



  9. :DÇok güzel anlatım ya teşekkürler
     



  10. Ne olmuş yani. Çok mu eğlendiniz. :f20:
     



  11. Okan abi sendemi yaaaa :f1:
    Annecim bende senin sonsuza kadar arkadyaım kim ne derse desin :f20:
    Tesekkür felan etmiyorum Aykuta
     



  12. :f118::f118:Doğru dedin HazaN abla:f30::f118:
     



  13. Ofsaytı bilmediğimizi de nereden çıkardın :f20:
    Biz takımlarımızın malzemecilerinin adını bile biliriz. :)
     



  14. Evet ofsaytı bilmediğimizi de nerden çıkardınız??? Pek bi eğlenmişsiniz bakıyorum. Ama intikam çalışmalarından sonra biz de karşınıza geçip böyle güleceğiz haberiniz ola.:f196:Ayaklanmada ben de varım HazaN Ablacım.Keselim cezalarını:f20:
     



  15. Cevap: Bayanlara Ofsayt nasıl anlatılır

    Bende senin arkandayım hazan abla!
     



  16. Cevap: Bayanlara Ofsayt nasıl anlatılır

    aykuta sonuna kadar arkandayız helal sana