Basen Sıkılaştırma Egzersizleri

'Kişisel Bakım' forumunda Wish tarafından 31 Mart 2010 tarihinde açılan konu


  1. Basen Egzersizleri
    Basen Eritme Egzersizleri
    Kalça Egzersizleri
    Basen Sıkılaştırma Hareketleri


    [​IMG]

    Resim 1

    Resim 1 Açıklama ( Yararları ) : Kalça kısmımızın iç ve dış yüzeyini kuvvetlendirir, sarkık bir bacağımız olmasını önlemiş olur. Bacağımızda bir sıkılık hissederiz. Atletik bir bacağa sahip oluruz.

    Resim 1 Uygulama ( Faaliyet ) : Bacaklarınızı resimdeki gibi yanlamasına uzatın. Altta kalan bacağınızı yüzünüzün baktığı yere doğru 90 derece bükün. Üstte kalan bacağımızı, yere dönük olarak kaldırın. Parmak uçlarımız yere baksın. Her seans sonunda bacak değiştirin.


    Resim 1 kullanımı Programı : 1 hafta sürecinde 3x10
    2 hafta sürecinde 4x15
    3 hafta sürecinde 5x20

    Not : Bu Egzersizi yaparken, kalça kaslarınızı kuvvetle sıkı tutmaya çalışın. bacağımızı zemine indirirken parmak uçlarımız ve ayağımızın yere değmemesine özen gösterin. Her Hamlede bacağımızı yukarı aşağı yaptığımızda
    düzenli nefes alın.

    [​IMG]

    Resim 2

    Resim 2 Açıklama ( Yararları ) : Kalça bölgemizi sıkılaştırır, selülit'e önlem almış oluruz.

    Resim 2 Uygulama ( Faaliyet ) : Apalama, emekleme pozisyonunda durmamız gerekiyor, daha sonra bir bacağımızı
    sabit olarak zemine dizimizi koyuyoruz. öteki bacağımızı yukarı aşağı kaldırıyoruz.

    Resim 2 kullanımı Programı: 1 hafta sürecinde 3x10
    2 hafta sürecinde 4x15
    3 hafta sürecinde 5x20

    egzersiztr.com