Bacak Kalınlaştırma Egzersizleri

'Kişisel Bakım' forumunda Wish tarafından 2 Haziran 2010 tarihinde açılan konu


  1. Bacak Kalınlaştırma Hareketleri
    Bacak Kaslarını Çalıştırma Egzersizleri

    [​IMG]

    Bacaklarımız Vucut için en önemli uzuvlerdır Gövdeyi Taşıması ile vucudu kolonu olarakta bilinir. Kas olarak en uzun ve en güçlü kaslara sahip olduğu gibi kemik olarakta en kalın bölgemizdir. Bacaklarımız Kalp gibi istem dışı değil istem dahili çalışmaktadır. Ön ve Arka Kas gurupları istem dahili çalışmalarda en büyük payı almaktadır (yürümek koşmak vs vs) İç ve dış kas guruplarıda rotasyon ve suprasyonda en büyük payı alırlar .Bacaklarımız ne kadar güçlü olursa Gün sonu yorgunluğumuz o kadar az olmaktadır.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     



  2. Cevap: Bacak Kalınlaştırma Egzersizleri

    Bacak Kasında Dambıl Kullanmak He İlginç...
     



  3. Cevap: Bacak Kalınlaştırma Egzersizleri

    İyi mi kötümü ? ... kullanmayalım mı:f20:
     



  4. Cevap: Bacak Kalınlaştırma Egzersizleri

    Sadece İlginç Geldi Dambıl Kol Kasları İçindir...
     



  5. Cevap: Bacak Kalınlaştırma Egzersizleri

    Kollar çalışırken bacaklar boş durmuyo :)
     



  6. Cevap: Bacak Kalınlaştırma Egzersizleri

    Her Türlü Kas Yaparsın..=)
     



  7. Cevap: Bacak Kalınlaştırma Egzersizleri

    Sonra Admin bizi sakatlamasın:):)
     



  8. Cevap: Bacak Kalınlaştırma Egzersizleri

    En İyisi Spor Salonuna Gidelim :)
     



  9. Cevap: Bacak Kalınlaştırma Egzersizleri

    Spor salonunu ayağınıza getirdim yine de beğendiremedim. Nereye giderseniz gidin size bu hareketleri yaptıracaklar :f20:

    Bacak kas kutlesini arttirmak icin en iyi hareket squat.
    En iyi sonucu almak icin yavas ve kontrollu yapilmali ve en asagiya kadar inilmeli.
    Squat yapilirken, bacagin kalcadan dize kadar olan kisminin dik durumdan yere paralel olana kadar hareketinde daha cok on bacak (quadriceps), paralelden daha asagi inildiginde ise daha cok kalca (gluteus maximus) ve arka bacak (hamstrings) calisiyor. Boylelikle tam squat yapilinca butun bacak kaslarini calistirmak mumkun.
    Alternatif olarak leg press, hack squat veya lunge yapilabilir. Ama squat en iyisi.
    Baldirlar (calf) icin calf raise yapilmali. Bu hareketi de yavas (3sn yukari, 1 sn kasili sabit, 3sn asagi) yapmak daha faydali. Hareket esnasinda kasi hissetmek ve sakatlanmayi onlemek icin yavas calismak lazim.
    Ayrica arka bacak icin leg curl yapilabilir. Bu hareketi de ayni tempoyla (3sn-1sn-3sn) yapmak iyi fikir. hareket ogrenilirken bos barbell (halter) ile baslanabilir, sonra yavas yavas agirlik eklenir. Hareketi yavas, kontrollu ve adeleleri hissederek yapmaya baslayinca zamanla kullanilan agirliklar ve bacaktaki gelisme de artar zaten.
    Kalcayi kesinlikle kucultmez. Tam (derin) yapilan squat tam tersine kalca (gluteus m) kaslarini gelistirir.

    Demekki dambıl bacaklar için de gerekliymiş ;)
     



  10. Cevap: Bacak Kalınlaştırma Egzersizleri

    Hayırdır neden bacak kalınlaştırıyorsunuz :f30:
     



  11. Cevap: Bacak Kalınlaştırma Egzersizleri

    Valla Abla Bende Anlamadım=)))
     



  12. Cevap: Bacak Kalınlaştırma Egzersizleri

    bacak geliştirme özellikle futbolcu arkadaşlar için önemli ben 3 aydır kullanıyorum bu tekniği şimdiden fayasını gördüm teşekkürler.