Avea Tarife Değişikliği Nasıl Yapılır

Konusu 'Avea' forumundadır ve anniccha tarafından 12 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

  1. anniccha Üye

    Avea Tarife Değişikliği Nedir

    Avea Faturalı Hat Tarife Değişikliği

    Avea Faturasız Hat Tarife Değişikliği



    Avea Faturalı Hat Tarife Değişikliği :
    Faturalı hat sahibi abonenin başka bir faturalı tarifeye geçiş yapmak istemesi üzerine

    1. Kimlik belgesi ile AİM'e giderek,*
    2. Kendisine ait Avea hattından Avea Müşteri Hizmetleri'ni arayarak,**
    3. Web Online İşlemler menüsünü kullanarak ***
    tarife değişikliği işlemini gerçekleştirebilirler.

    Gerekli Koşullar Nelerdir? •Aktivasyon tarihi veya son tarife değişikliği tarihi üzerinden en az 31 gün geçmiş olmalıdır.
    •Hat ödenmemiş fatura nedeniyle tek yön kapama (hotline) veya çift yön kapama (suspension) durumunda olmamalıdır.

    Not: Yeni tarife, işlem yapıldığının ertesi günü geçerli olur.

    Avea Faturasız Hat Tarife Değişikliği :

    Abonenin, sözleşmede belirlediği tarife seçeneğini bir başka tarife seçeneği ile değiştirmesidir.

    Aboneler;
    1. Faturasız hatlarından 9333'ü arayarak,
    2. Abone kimlik belgesi ile AİM'ye giderek
    3. Web Online işlemler menüsüne kullanarak
    4. Avea Müşteri Hizmetleri'ni arayarak

    Gerekli Koşullar Nelerdir? İlk tarife değişikliği, hat açıldıktan sonra istenilen tarihte yapılabilir. İlk değişiklikten sonraki değişikliklerde, iki tarife değişikliği arasında, abonenin en az 30 gün beklemesi gerekir.

    Abone belirlemiş olduğu tarife seçeneğini 9333'ü hattından arayarak, mesaj atarak veya Avea Müşteri Hizmetleri'ni arayarak öğrenebilir
    (avea)