Avea Çağrı Yönlendirme Nasıl Yapılır

'Teknoloji Haberleri' forumunda zamaneanne tarafından 22 Eylül 2012 tarihinde açılan konu


  1. Avea Çağrı Yönlendirme Yapma


    Çağrı yönlendirmeyi devreye sokmak / devreden çıkarmak için, telefonla aşağıdaki prosedürü yerine getirmeniz yeterli.

    Çağrı yönlendirmeyi devreye sokmak / devreden çıkarmak için, telefonla aşağıdaki prosedürü yerine getirmeniz yeterli.


    1. Her durumda: Çağrılar, abonenin telefonu açık ya da kapsama alanı içinde olsa bile, doğrudan diğer bir numaraya yönlenir.

    Devreye sokma * * 2 1 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
    Devreden çıkarma # # 2 1 # Gönder
    Durum kontrolü * # 2 1 # Gönder


    2. Aranan numaranın meşgul olması durumunda: Çağrılar, abonenin telefonla görüşüyor olması halinde diğer bir numaraya yönlenir.

    Devreye sokma * * 6 7 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
    Devreden çıkarma # # 6 7 # Gönder
    Durum kontrolü * # 6 7 # Gönder


    3. Aranan numaranın cevap vermemesi durumunda: Abone cevap vermediğinde, çağrılar doğrudan diğer bir numaraya yönlenir. Çağrıları diğer bir numaraya yönlendirmeden önce ağın aboneye tanıdığı süre, 5 ile 30 saniye arasında ayarlanabilir. Belirlenen sürede abone telefonuna cevap verebilir, vermemesi halinde çağrı yönlendirme devreye girer.

    Devreye sokma * * 6 1 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
    Devreden çıkarma # # 6 1 # Gönder
    Durum kontrolü * # 6 1 # Gönder
    Çağrı yönlendirme süresi ayarı * * 6 1 * 0XXX YYY YY YY * *
    Belirlenen Süre (saniye sayısı)
    # Gönder


    4. Aranan numaraya ulaşılamama durumunda: Abone telefonunu kapattığı zaman, kapsama alanı dışındayken veya hatlar dolu olduğunda çağrılar doğrudan diğer bir numaraya yönlenir.

    Devreye sokma * * 6 2 * 0XXX YYY YY YY # Gönder
    Devreden çıkarma # # 6 2 # Gönder
    Durum kontrolü * # 6 2 # Gönder