Aöf Kayıt Ücretleri

'Sınavlar' forumunda Wish tarafından 19 Mayıs 2011 tarihinde açılan konu


  1. Aöf Kayıt Ücretleri 2011
    2012 Aöf Kayıt Ücretleri
    aöf kayıt ücreti hangi bankaya yatırılıyor
    aöf kayıt ücreti öğrenme
    aöf harç ücretleri

    Kayıt yaptıracak aday öğrenciler iki farklı ödeme yapacaklardır. Birinci ödeme kitap, sınav hizmetleri, basılı malzemeler ve diğer hizmetler karşılığı olan Öğretim Gideri, ikinci ödeme ise her yıl Bakanlar Kurulu Kararı ile belirlenen Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci Katkı Payıdır.

    Ödemenizi aöf nin kayıt yenileme tarihleri arasında, bankanın mesai saatleri içerisinde, kayıt için AÖF bürosuna gitmeden önce herhangi bir Vakıfbank şubesine yapmalısınız.
    2. taksit ödemelerinizi isterseniz 1. taksitle beraber isterseniz yine açık öğretimin açıklayacağı tarihte yapabilirsiniz.

    2.taksidini ödemeyen öğrenciler diğer yılın öğretim yılı kayıt yenileme tarihine kadar bu borçlarını kayıt yenileme bedelleriyle birlikte ödemek zorundadırlar.

    “Öğretim Gideri” ve “Cari Hizmet Maliyetlerine Öğrenci Katkı Payı” ödemelerinizi AÖF Büro-Web sitesinden T.C. kimlik numaranızı ve AÖF Büro-Web/AÖF E-Posta Hizmetleri Şifresini girerek öğrenci harçları kısmından kontrol edebilirsiniz.

    Ödemelerle ilgili bilgiler tüm detayları ile kayıt kılavuzunda, İnternet sitesinde, AÖF bürolarında ilan edildiği için ayrıca öğrencilere 2. taksit ödemeleriyle ilgili bir tebligat yapılmayacaktır.

    ÖDEME YÖNTEMLERİ

    Aşağıda açıklanan dört yöntem dışında ödemelerin posta havalesi, banka havalesi ve EFT gibi yollarla yapılması kabul edilmemektedir.

    Vakıfbank Şubelerine Ödeme

    Vakıfbank’ın herhangi bir şubesine T.C. kimlik numaranız ile kayıt yaptıracağınız kayıt türü-bölüm/program belirterek ödemenizi gerçekleştiriniz.

    Vakıfbank Internet Bankacılığından Ödeme

    Vakıfbank’ta Internet bankacılığı kullanıyorsanız, Vakıfbank’ın Internet sitesindeki “WebŞubem” menüsünden Internet şifrenizle giriş yaparak “Ödemeler” ve “Üniversite Harç İşlemleri” yollarını sırasıyla yıklayınız. Ardından üniversite seçeneğinden “Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Ödemeleri”ni seçiniz. Öğrenci numarası olarak T.C. kimlik numaranızı doğru şekilde giriniz ve “Devam” tuşuna tıklayınız. Bir sonraki sayfada kayıt türü – bölüm/programa göre yapmanız gereken ödeme tutarları görülecek ve onaylamanız istenecektir. Onaylamanızdan sonra ekranda görülecek dekontun dökümünü yazıcıdan alarak öğreniminiz süresince saklayınız.

    Vakıfbank ATM’lerinden Ödeme

    Kartsız Ödeme

    Parabankomat ATM’lerde, Giriş tuşuna basarak ulaşacağınız “Kartsız İşlemler” ekranında, “Üniversite Ödeme” işlemini seçtikten sonra ATM ekranında görünen Anadolu Üniversitesi AÖF kodunu ve ardından T.C. kimlik numaranızı girerek, borçlarınızın listelendiği ekranda kayıt yaptıracağınız programa ait tahsilatı seçip işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

    Kartla Ödeme

    Vakıfbank Bankomat 7/24 kartınızla giriş yaptıktan sonra “Üniversite Ödeme” seçeneğinde ATM ekranında görünen Anadolu Üniversitesi AÖF kodunu ve T.C. kimlik numaranızı girerek, borçlarınızın listelendiği ekranda kayıt yaptıracağınız programa ait tahsilatı seçip işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. Dilerseniz bilgilerini girerek başkasına ait ödeme de yapabilirsiniz.

    İşleminizin sonuçlandığından emin olduktan sanra ATM’den aldığınız makbuzu ödeme yaptığınızı belgelemek için saklayınız.

    Telefon Bankacılığı ile Ödeme

    Vakıfbank İnternet müşterisi olanlar “444 0724 Vakıfbank telefon bankacılığını” arayarak sırası ile “Bankacılık Hizmetleri”ni, “12 haneli Vakıfbank müşteri numarasını”, “8 haneli İnternet şifresini” tuşlayıp, “Müşteri temsilcisine bağlanarak” ödemelerini yapabilirler. Üniversite tarafından talep edilen veya edilecek olan ödemelerin zamanında yapılmamasından doğacak sonuçlardan Anadolu Üniversitesi sorumlu olmayacaktır. Yanlış yapılacak bir ödemenin sorumluluğu öğrenciye aittir.

    ÖDEMELERİNİ KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ’NDEKİ BANKAYA YAPAN ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE!

    Ödemelerini Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ndeki bankaya yapan öğrencilerin 1. taksit banka dekontunu kayıt yaptırırken, 2. taksit banka dekontunu ise ödeme yaptıktan hemen sonra mutlaka AÖF Lefkoşa Bürosuna götürerek borç bilgilerini sildirmeleri gerekmektedir. Bu işlemi yapmayan öğrenciler Fakültemiz kayıtlarında borçlu gözükeceklerinden ve başka bir yöntemle borç kayıtları düzeltilemeyeceğinden, doğacak sonuçlardan Anadolu Üniversitesi sorumlu olmayacaktır.