Amerikan Kalp Vakfı Diyeti

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda Wish tarafından 8 Temmuz 2009 tarihinde açılan konu


  1. Amerikan Kalp Vakfı Diyeti
    Diyet

    Hedef kilo: 1 ayda ortalama 10 kilo
    Hedef kalori: 1300 kcal

    10 kilo fazlası olanların yapabileceği bu diyet tüm besin öğelerini içeriyor. Bu diyette erkekler, günlük porsiyonu yüzde 50 artırabilir. 4 haftada 10 kilo vermek mümkün.

    Günlük Menüler 30 gün boyunca

    Sabah: Şekersiz çay yada kahve, 2 kibrit kutusu kadar peynir, salata, 1 ince dilim ekmek.

    Öğle: 3 köfte kadar et, tavuk veya balık (yaklaşık 90 gr), 1 ince dilim ekmek veya 1 kâse çorba, salata, 1 ince dilim ekmek veya 1 adet kaşarlı yağsız tost, şekersiz çay yada kahve

    İkindi : 2 porsiyon meyve veya 2 adet galeta

    Akşam: 5-6 yemek kaşığı sebze yemeği, salata, ince bir dilim ekmek

    Gece: 2 porsiyon meyve.

    Bu diyette günlük menü diyet süresince aynıdır
     



  2. Cevap: Amerikan Kalp Vakfı Diyeti

    Teşekkürler paylaştığın için.
    Bunları yemeklerden öncemi sonramı yiyeceğiz :)))
     



  3. Cevap: Amerikan Kalp Vakfı Diyeti

    Amanın.Sen uzak dur diyet bölümünden. Diyet sonrası forumda açıımmm açıımmm diye nara atan bir aykut görmek istemiyorum :)
     



  4. Cevap: Amerikan Kalp Vakfı Diyeti

    aykut ben bunlara ancak cerez derim he
    hem wish ben böle devam edersem deri bi de kemik kalırım
    aha böle===>[​IMG]
     



  5. Cevap: Amerikan Kalp Vakfı Diyeti

    Güzel bir diyet ve açıkçası forumda gördüğüm tek sağlıklı diyet bu :) Ama 10 kilo verilceğini sanmıyorum. 1500 kalori ile ayda 4 kilo veriliyor. Bununla da 5-6 olur diye düşnüyorum.
     



  6. Cevap: Amerikan Kalp Vakfı Diyeti

    :):):) yaw seni bu hale getiren diyet değil radyoda çaldığın remix parçalara oynamak
     



  7. Cevap: Amerikan Kalp Vakfı Diyeti

    :)
     



  8. Cevap: Amerikan Kalp Vakfı Diyeti


    Discoverer kemiklerini gördükte derilerini nereye bağışladın..:)
    Korkarım ki kahveni yudumlarken kemiklerin kırılacak:f30: