Almeha Online

'Oyun Bölümü' forumunda Aysell tarafından 27 Kasım 2009 tarihinde açılan konu


  1. 1.BÖLÜM OYUNA BASLAMADAN ONCE
    Oyuna baslamadan once ırkrların ozellıklerını gorunuslerını sızın taktık ve stratejılerınıze uygun olup olmadıklarına bakın. ben okcu bırlıklerı cok severım uzaktan savasmak benım stratejımdır dıyorsanız ınsan ırkı secmenın bır mantıgı yok vs.. gibi

    1)ELF ırkı
    Elf Irkiyla, iyi bir baslangic yapa bilirsiniz savunmalari dusuktur.İrklar arasinda en iyi range unit(uzak menzilli birlikleri) sahiptirler.

    2)UNDEAD(ölü diriltenler)
    Bu irkin en büyük ozelligi ölüleri diriltemsidir ancak savunmalari dusuk, hizlari yuksek, Range unitleri(uzun menzilli unit)vasifsizdir..

    3)ORC ırkı
    Orc irki cok saldirgan bir ırktir.Saldirilari yuksek, hzilıdırlar, ancak; savunmalari dusuktur...Range unitleri(uzun menzilli unit) Saldirilari iydir ancak savunmalari vasifsizdir..

    4)İNSAN ırkı
    İnsan irki savunmalari yuksek range unitleri (uzun menzilli unit)iyidir. ancak hizlari orta derecededir..İnsan ırki ırklar arasında en dengeli Irktir..


    2. BÖLÜM İLK ASAMA İLK ADIMLAR
    2.1 Öncelikle yapacagımız ılk sey kaynaklarımıza, sevıyemıze, ordumuza, sohretımıze, bakmak olacaktır(kısaca genel bır gezıntı yapalım).Sonra ortaya cıkan sonuc su olacaktır. benım sevıyem kaynaklarım dusuk ne yapmalıyım?

    2.2 Öncelikle yapacagımız sey Görev butonuna tıklamak olacaktır cesıtlı gorevler cıkacaktır karsımıza gorevlerı sırası ıle yapmalıyız.Çünkü gorevler bırbırı ıle baglantılıdr dıkkat edelım..!!

    2.3 Görev yaptıktan sonra bır mıktar altın asker bıze hedıye olarak gonderılecektır bu askerlerı hedıyelerı duzene sokmak ılk gorevımıza bunun ıcınde acele etmeyelım oncelıke meyhane ınsa edelım(hemen ınsa etmeyın gorevde sızden ıstıyor ınsa etmenızı).. meyhane ınsa et gorevını yaptıktan sonra bir kac gorev daha yapacagız sonra hero al gorevı cıkıyor ıste bu noktada heromuzu alalım gorevlerden hedıye gelen askerlerle donatalım

    2.4 Heromuzu donattıktan sonra Hero kulesıne gidip sectıgımız heroyu lıder secelım bu heromuzun kasılmasını saglayacaktır..

    2.5 Artık gorevler zorlastı bundan sonra yapacagımız sey gorevlerı ıyıce bakmak bızden ne ıstıyor ondan sonrada dısarıdakı ortam nasıl dusmanım varmı birliklerden kım dusman kım dost kısaca
    bır arastırma yapalım ondan sonra gorevlerı ortama gore yapalım(herhangı bır bırlıge uye olmayın)

    2.6 Artık Ücuncu asmaya gecebılırız

    3.BÖLÜM BUNDAN SONRA NE OLACAK

    3.1 Arkadaslar bundan sonra artık dıkkatlı olmamız gerekıyor sohretımız 2200 uzerıne ulasmadıkca sıze bırlıge gırmenızı onermıyorum cunku 2200 sohret olmadıktan sonra acemı korumanız var yanı kımse sıze saldırmaz, sızde kımseye saldıramazsınızr(NPC lere saldıra bılrısınız )

    3.2 Sohretımız 2200 oluncada once bır bırlıklere tekrar bır goz atalım mesela A bırlıgne kım dost kım dusman B
    birliigmi güclü yoksa C birligimi acaba benım sohretım hangı bırlık ıcın daha uygun

    3.3 Bu asamları yaptıktan sonra yonetım tarzı bıcımı sıze kalmıstır arkadaslar

    !!! NOT[ ASAGIDAKI KISMI OKUYALIM RESIMLERE BAKALIM] !!!

    YAPILMAYACAK NOKTALAR: 2. Bolume geldıkten sonra sakın saldırmayalım, hic bir bırlıge bas vuramayalım,asker cıkartmayalım, bına sevıyelerını yukseltmeyelım(Sadece gorevler dogrultusunda yapalım) 3. asamaya gecmeden kendı basımıza eylem uygulamayalım

    PÜF NOKTALAR: 1. hareket puanı sızın ne kadar fazla harıta dısında eylem yapabılecegınızı sımgeler

    2. Kale lıderı olan hero ekstradan +tecrube vs.. kazanır..

    3.Gorevlerı tammamladıtatn sonra gorev butonuna tıklayıp odul ala tıklayalım

    4.Her hero kendıne ozel yeteneklere sahıptır o yuzden herolarımızı gorevlendırıken ozellıklere dıkkat edelım

    5.Krallık kısmında krallıklarımız hakında bılgıler bulunur.Bırlık kısmında uye oldugumuz bırlıkle ılgılı bılgıler bulunur.Gorev kısmında gorevlele ılıgılı ekstra bılgıelr bulunur.Bilgi kısmında yaptıgımız eylemlerle ılgılı bılgıler bulunur.

    6.Sohretımız asker alımı savas ınsaat yapımı yaparak yukselte bılırız

    7. Hareket puanları bazı gorevler sonrasında ve saatlık olarak yukselır

    8.Bir canavara saldırıken kendı sevıyemız ordumuzn puanı ve canavarın puanını goze almalıyız

    9.Mülteci kampında, pek çok ırktan çeşitli askerlerle karşılaşabiliriz. Onlara, para karşılığı senin için dövüşmelerini teklif edebilirsin

    10.Aydınlatma kıtabı Bu binayı ziyaret eden kahraman, bilgisini iki saatliğine arttırabilir. Her oyuncu bu binayı günde bir kere ziyaret edebilir.

    11.Yel degırmenı Bu binayı ziyaret ederek rastgele bir kaynak(altın hariç) alabilirsin ama günde bir kere sadece.

    12. Orman perisi korosu Üç-canavar çalısı çok risklidir. Gezginler başka yolu tercih etseler daha iyi olur. Koruyucuların kuvveti:120,000-180,000 dir girmeden once dikaktli olalaım

    HARITA HAKKINDA BILGI:
    1Kırmızı renkler bıze aıt olmayan dusmana aıt olanı temsıl eder

    2.Ücgen isaretleri harıtada maden, sulfur, altın ,krıstal, kaynakalrını temsıl eder

    3.Kare ısaretlerı bizim kalemızı ve harıtada baska kalelerı temsıl eder

    4. Bize aıt olan madenlerin kalelerin rengı her zaman yesıldır

    AlMEHA DUNYASIDNAKI EŞSİZ YAPITLAR VE; TÜMÜNÜN ACIKLAMASI

    1.Beldiye binası:Belediye binası, tüm mimari yapıların temeli ve yönetim merkezidir.

    2.Kısla:Ordu alımı için mimari yapılar. Kışlanın seviyesi yükseldikçe alınabilecek bölüklerin ve savunma kolaylıklarının da seviyesi yükselir.

    3: Depo: Çeşitli kaynaklardan daha fazla biriktirmek içindir. Depo seviyesi yükseldikçe daha fazla kaynak biriktirilebilir.

    4:Kahraman kulesi:Kahramanına buradan bakabilir ve çalıştırabilirsin. Kahraman kulesi seviyesi arttıkça karakterinin tecrübesi de artar. Kahraman kulesinin 1 seviye yükselmesi, karakterine %1 ek tecrübe verir.

    5:Arena:Bölükleri düzenleyebilir ve yaralı askerlerlerle devam edebilirsin. Svy1 arenasında hücum edenin yaralanma oranı %1, savunmadakilerinki ise %10'dur. Arena içindeki oran ise %30'dur.

    6:pazar:pazar, kaynak ve donanım ticareti içindir. Pazar seviyesi yükseldikçe daha çok eşya ticareti yapılabilir. Svy1 pazar: en yüksek kereste ve cevher tica

    7:Elçilik: birlik kurmak veya katılmak*** ıcın gereken tek temel yapı tasıdır.Birliğin seviyesi yükseldikçe üye kapasitesi de artar.

    8:Büyü kulesi:Karakter becerileri ve teknolojik gelişmeler için bir araştırma merkezi. Büyü kulesi seviyesi arttıkça teknoloji ve kahraman becerisi seviyesi de artar.

    9:Çarsı:Buradan kahramanın için silah ve donanım satın alabilirsin. Çarşının seviyesi yükseldikçe satın alabileceğin silah ve donanımın da seviyesi yükselir. Bir Svy1 çarşıda satın alınabilecek
    donanım seviyesi de 1'dir.

    10:Meyhane:Kahraman alımı için bir yer. Meyhane yükseltildiğinde daha fazla sayıda ve daha iyi kahramanları çekme fırsatını yakalarsın. Svy1 meyhane, 2 kahraman alabilir. Kahramanın
    özelliği: mor yeşil sarı mavi beyaz

    11: Demirci: Demirin dövüldüğü yer. Gelişmiş bölükler için zorunludur.

    12:Ahır: İyi atlar insanların yüksek hızlı bölüklerini egitmek için zorunlu olarak ahırda beslenırler.