Açlığı Bastıran Besinler

'Zaman Tüneli' forumunda Eylem tarafından 16 Mayıs 2016 tarihinde açılan konu

  1. Eylem

    Eylem Editör Site Yetkilisi


    Açlığı Bastıran Besinler

    [​IMG]
    Tüm dünyada obezite ile açılan savaş çerçevesinde Avustralyalı bilim adamları açlığı bastıracak ve uzun süre tokluk hissi sağlayacak besinleri araştırdı. Çıkan sonuç aslında herkesin bildiğinden farklı değil.

    Uzun süre tokluk hissi veren besinler şunlar…

    Patlamış Mısır: Yağsız ve tuzsuz yaparsanız hem diyetinizi bozmaz hemde uzun süre tokluk hissedersiniz.

    Elma: Sıvı bakımından oldukça yüksek bir meyvedir. Hem az kalori içerir hemde gerçekten tokluk hissi verir.

    Salata: Mevsim yeşillikleriyle hazırlayacağınız salata diyetisyenlerin de listesinde bir numaradır. Uzun süre tok kalmanızı sağlar.

    Balık: Balık deyip geçmeyin ızgara yaptığınız balıklar hem vücuda faydalıdır hemde tokluk hissi verir.

    Yumurta: Özellikle beyazı oldukça etkilidir. Protein deposu olan yumurta uzun süre tokluk hissi verir.

    Patates: Patates diyetisyenlerin asla önermediği bir besin çeşidi olmasına karşın oldukça tok tutar. Haşlanmış patates 3 saatten daha uzun süre tokluk hissi verebilir.

    Yulaf: Yulaf unuyla yapılmış her besin gün boyunca tokluk hissi verir ve diyet programlarına uygundur.