3ds Max 2011 Yenilikleri

'Teknik Yardım' forumunda cCasT tarafından 26 Ocak 2011 tarihinde açılan konu


  1. 3ds Max
    3ds Max 2011
    3ds Max 2011 Yenilikleri



    Nisan ayına girmemizle birlikte Autodesk, 3ds Max’in son sürümü olan 2011′i yayınladı. 3ds Max 2011′de modelleme, kaplama ve animasyon için yeni araçlar sunularak iş akışının hızlandırılması amaçlanmış. Yeni eklenen veya değiştirilen özellikler arasında en dikkat çekenleri şöyle:

    Slate Material Editor

    Slate, karmaşık materyal ağlarını kolaylıkla kontrol etmenizi, düzenlemenizi ve görüntülemenizi sağlayan yeni bir Material Editor. Nod tabanlı şematik çalışma biçimi çok sayıda materyali ve bu materyallerin birbirleri ile ilişkilerini kontrol etmenizi kolaylaştırıyor.

    [​IMG]

    Quicksilver Hardware Renderer

    Quicksilver, yüksek kalitede renderları çok hızlı almanızı sağlayan yeni bir render aracı. En önemli özelliği geleneksel render araçları gibi sadece CPU’yu değil, aynı anda hem CPU hem de GPU’yu kullanarak render işini gerçekleştirmesi. Mental Ray’in sahip olduğu özelliklerin neredeyse tamamını barındırması da yüzümüzü güldürecek gibi görünüyor.

    [​IMG]


    Modelleme ve Kaplama Geliştirmeleri

    3ds Max 2011′de Graphite Modeling araçlarında geliştirmeler yapıldı. Ayrıca yeni eklenen Viewport Canvas araçları ile viewport üzerinde 3D boyama ve texture düzenlemeleri yapabileceğiz. UVW koordinatlarını düzenlemek için de yeni bir brush arayüzü eklemesi yapıldı.

    [​IMG]

    Mental Ray 2011

    Mental Ray render aracının yeni sürümü 2011, performans geliştirmeleri ve daha tutarlı bir çalışma kapasitesi ile 3ds Max 2011′e dahil edildi.