2200 Kalorilik Diyet

'Sağlıklı Beslenme ve Diyet' forumunda YAREN tarafından 29 Nisan 2009 tarihinde açılan konu


  1. Uzun sürede yavaş ve dengeli bir şekilde kilo vermek istiyorsanız; bu diyeti istediğiniz kiloya ulaşıncaya dek 7 günlük periyodlar halinde uygulayabilirsiniz. %53 Karbonhidrat, %17 Protein, %30 Yağ
    [​IMG]

    Bu diyetin amacı haftada ortalama 0.5 kilo vermektir.
    Günlük alınacak kalori: 2000 Kcal

    Bu diyetin günlük menüleri

    1.GÜN
    Sabah : Çay veya kahve (şekersiz), 1 su bardağı süt (200ml), 1 ince dilim salam, kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı), salatalık, domates, 2 ince dilim ekmek (kepekli)
    Kuşluk : 8 adet diyet bisküvi, 1 porsiyon meyve
    Öğle : 100 g tavuk (ızgara veya haşlanmış), 1 kase yoğurt (kaymaksız,200 g), salata (yağsız), 1 porsiyon meyve, 2 ince dilim ekmek (kepekli)
    İkindi : 4 adet grisini, 1 kibrit kutusu beyaz peynir (30gr.)
    Akşam : 8 yemek kaşığı sebze yemeği, 1 kase yoğurt (kaymaksız), salata (yağsız), 8 yemek kaşığı makarna
    Gece : 3 porsiyon meyve


    2.GÜN
    Sabah : Çay veya kahve (şekersiz), 1 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı), 1 kibrit kutusu kaşar peynir, salatalık, domates, 2 ince dilim ekmek (kepekli)
    Kuşluk : 4 adet grisini, 1 porsiyon meyve
    Öğle : 120 g kırmızı et (ızgara veya haşlanmış), 1 küçük kutu ayran, salata (yağsız), 1 porsiyon meyve, 2 ince dilim ekmek (kepekli)
    İkindi : 8 adet diyet bisküvi, 1 adet karper peynir
    Akşam : 8 yemek kaşığı sebze yemeği, 1 kase yoğurt (kaymaksız), salata (yağsız), 8 yemek kaşığı pirinç pilavı
    Gece : 3 porsiyon meyve, 1 su bardağı süt (200ml)

    3.GÜN
    Sabah : Çay veya kahve (şekersiz), 1 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı), 1 kibrit kutusu dil peyniri, salatalık, domates, 2 ince dilim ekmek (kepekli)
    Kuşluk : 4 adet diyet bisküvi, 1 su bardağı süt (200 ml)
    Öğle : 120 g tavuk (haşlanmış veya ızgara), 1 küçük kutu ayran, salata (yağsız), 2 küçük haşlanmış patates
    İkindi : 1 adet simit, 1 adet karper peynir
    Akşam : 8 yemek kaşığı sebze yemeği, 1 kase yoğurt (kaymaksız), salata (yağsız), 8 yemek kaşığı makarna
    Gece : 4 porsiyon meyve

    4.GÜN
    Sabah : Çay veya kahve (şekersiz), 1 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı), 1 adet haşlanmış yumurta, salatalık, domates, 2 ince dilim ekmek(kepekli)
    Kuşluk : 1 su bardağı süt (100g.), 1 porsiyon meyve
    Öğle : 3 kepçe çorba 8 yemek kaşığı sebze yemeği, 1 kase yoğurt (kaymaksız, 100g), salata (yağsız), 2 ince dilim ekmek(kepekli)
    İkindi : 6 adet grisini, 1 adet karper peynir
    Akşam : 120 g balık (ızgara veya buğulama), salata (yağsız), 1 kase yoğurt, 2 küçük haşlanmış patates
    Gece : 4 porsiyon meyve

    5.GÜN
    Sabah : Çay veya kahve (şekersiz), 1 kibrit kutusu kaşar peyniri, salatalık, domates, 2 ince dilim ekmek (kepekli)
    Kuşluk : 4 adet grisini, 1 su bardağı süt
    Öğle : 120 g tavuk (haşlanmış veya ızgara), 1 kase yoğurt (kaymaksız), salata (yağsız), 6 yemek kaşığı pirinç pilavı, 1 porsiyon meyve
    İkindi : 1/2 adet simit, 1 adet karper peynir
    Akşam : 8 yemek kaşığı sebze yemeği, 1 kase yoğurt (kaymaksız), salata (yağsız), 2 ince dilim ekmek(kepekli)
    Gece : 4 porsiyon meyve

    6.GÜN
    Sabah : Çay veya kahve (şekersiz), 1 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı), 1 kibrit kutusu dil peynir (az yağlı), 1ince dilim salam, salatalık, domates, 2 ince dilim ekmek (kepekli)
    Kuşluk : 4 adet grisini, 1 su bardağı süt
    Öğle : 8 yemek kaşığı sebze yemeği, 1 kase yoğurt (kaymaksız), salata (yağsız), 1 porsiyon meyve, 2 ince dilim ekmek (kepekli )
    İkindi : 1 adet tost (yağsız), çay (şekersiz)
    Akşam : 100 g kırmızı et (ızgara veya haşlanmış), 1 kase yoğurt (kaymaksız,200 g), salata (yağsız), 6 yemek kaşığı makarna
    Gece : 4 porsiyon meyve

    7.GÜN
    Sabah : Çay veya kahve (şekersiz), 1 kibrit kutusu beyaz peynir (az yağlı), 1 adet haşlanmış yumurta, 2-3 adet zeytin, salatalık, domates, 2 ince dilim ekmek(kepekli)
    Öğle : 8 yemek kaşığı sebze yemeği, 1 kase yoğurt (kaymaksız), salata (yağsız), 8 yemek kaşığı erişte, 1 porsiyon meyve
    İkindi : 1 adet tost (yağsız), 1 su bardağı süt (200ml)
    Akşam : 120 g balık (ızgara veya buğulama), salata (yağsız), 2 ince dilim ekmek(kepekli)
    Gece : 4 porsiyon meyve