2012 Teknoloji

'Güncel Bilgiler' forumunda Violet tarafından 17 Nisan 2011 tarihinde açılan konu


  1. 2012 Teknoloji,

    [​IMG]


    Bu Nissan en son çapraz hala güçlü bir tarzı minyatür bir Qashqai, aşkın. Büyük wheelarch kabarcıklar, bir sivrilen, kule benzeri sera, bir ızgara büyük bir sırıtış ve son derece düzgün lambaları bu beş kapılı hatch bir takdire ve sert görünümlü bireysel karakter verir.
    Juke direkt rakipleri nadirdir fakat yeni Mini Countryman, Kia Soul, Suzuki SX-4/Fiat Sedici ikizler ve Toyota yakın görünmez Urban Cruiser içerir. , Boyutu segmentinin en yakın ölçek açısından yerleştirerek bu rakipleri bu Nissan gibi supermini ve SUV bir çapraz.
    Bu araba çok daha ilgili on-off daha road’a benziyor Dört tekerlekten çekiş – arka aks tork vektör ile komple – Mevcut en güçlü 187bhp 1,6 ve en yüksek trim turbo ama sadece vardır. Diğer motor normal emişli 1,6 85bhp in, büyük olasılıkla en çok satan (ama test için kullanılamıyor) ve dahil 109bhp 1,5 dCi dizel burada örnek.
    Nissan Juke bakınız özel test pics
    Ne gibi mi?
    Bu son derece şık araba ve dışında olduğunu ve yeteneğinin adil bir derinliğe sahip gidiyor. Bir kez orada güzel bir ayırt edici iç çok zevk’s neredeyse şaşırtıcı cesur dış absorbe ettik.
    Yüksek monte zemin ve kapı giydirme detayları konsol metalik gümüş (çekici) veya biraz fazla) oldukça düzgün çizgi tamamlanmaktadır, onun kabinli gümüş çerçeveli aletler ve parlak siyah eğlence aslında sizi aktarma ekranı metalik kırmızı (tamamladı Tüm bu yapıların bazıları sert yüzeyli.
    Orada istifleme alanı yükleri’s – Qashqai aksine – ve bir kenara gerek geçmiş arka içine B ‘ayağı diz ve ayak manevra için, var oda bol da bazı yükseklik oturma dan zevk olmak için.
    Ama en iyi on-board oyuncak, tüm ama giriş seviyesi Visia, Nissan Dinamik Kontrol Sistemi, bu düşük monte panel modu kontrolleri (Normal, Sport, Eco) ve iklim kontrolü sürüş kümesi arasında geçiş üzerinde bulunan bir anahtarın stab at ya alt sisteminize uygun şekilde değiştirilmesi anahtarları üzerinde işaretler.
    Juke müzik Renault kaynaklı dizel hafifçe start-up, tamamen kaybolur asla karakteristik chattery ve 1750rpm pik talepleri sağlam bir sağ ayak altında tork delik özellikle hızlı, makine gitmek için bu almak için geliyor.
    Ama tork zirvede ve motor ötesinde inançla, özellikle slickly kuzey-güney düzleminde ama vardiya doğu ve batı arasında kaybedeceğiniz altı-ileri sopa, master çeker. Zaman zaman tereddüt ve bakım ihtiyacı olan bir debriyaj yanında küçük powertraın glitches, ve frenler grabby de olabilir.
    Bu kusur ve büyük ölçüde hissiz direksiyon dinamik ön yüzünde, ama çok söz olmayan bir araba bu uzun boylu, iyi dışa direnç ve keskin darbe kenarına alarak iyi bir iş yapan bir sürüş için güçlü bir beden kontrolü ile Juke sürprizler. Bazı grippily yağ lastikler atmak ve keyifli gidermek geri yollar boyunca hustled edilebilen bir araç var, pek sıcak hatch için bu dizel şaşırtmak istiyorum rağmen.
    Should I tane satın?
    Qashqai gibi, Juke zorlayıcı nitelikteki duygusal ve pratik karışımı hizmet vermektedir. Hepsi değil, ama ne olursa olsun görmek çok akıllıca render, ve içinde şık kabin kendi funkily tıknaz bakmak gibi pratik (küçük boot kenara) ve konforlu çok.
    Dizel Powerpack en parlak değil ama yeterince iyi müzik, kullanım ve sürüş Memnuniyet verici etkili, yeterli sivilliğe ve Juke iyi fiyat budur.
    Hangi) aslında bu en özgün tarz ve çekici araçların içinde karşı tartmak sadece yüksek-daha-ortalama CO2 emisyonu (bu, daha fazla ağırlık, daha fazla çekme ve yağlı lastikler motor burdening çapraz bitti yapraklar sınıf. Juke Nissan Qashqai için başka bir benzeri vurmak gerekir.
    _______________________________



    [​IMG]

    BMW mühendisleri bir sürücü sofistike motor gürültüsü, algıladığı şekilde değiştirmek için yeterli bir dizel motorlu otomobil ses bir yüksek devirli benzinli tarafından desteklenmektedir gibi yapmak bir teknik geliştirdik.
    BMW mühendisleri eski bir ‘moda kas araba gibi onun sakinleri için bir o ses de dahil olmak üzere dört farklı motor notlar seçeneği ile V8 motoru iki deneysel prototip, bir 635d ve Mini Clubman inşa etmişlerdir.

    Alternatif olarak, burada video seyretmek
    Şirket, teknik ‘Etkin Ses Tasarımı’ ve kullanan aracın kendi ses sistemini lakaplı böylece araç kurulum arabalarının algılanan donatılmış test sürücüleri standart test aracı daha aynı performansla daha iyi performans için etkili olduğunu söylüyor.
    Prototip 635d, ki motor koyda yeni hafif ses ve titreşim deadening malzemeler kullanır ve araba altında BMW’nin yeni akustik hafif yapı ‘teknikleri, doğru tedavi edildikten dayanır.
    Buna ek olarak, BMW, motoru “kısmen akustik kapsül” kapsadığı olduğunu söyledi. Tüm bunlar büyük gürültü motor kabin içine yayılan azaltır.
    Sonuçta bu aracın doğal motoru ile neredeyse tamamen kontrol altında notu yeni bir yapay, motor gürültüsü yolcunun kulağına ses sistemi ile beslenebilir.
    Albert Kaltenhauser, Airborne Ses, Akustik ve Titreşim için BMW’nin Manager göre BMW sisteminde dizel motor ses özelliklerini geliştirmek için çalışmaya başladı.
    “Bugünün dizel motorlar çok yeteneğine sahiptirler. Onlar verimli, yüksek ve yüksek torklu etkili, ama şimdiye kadar onlar doğru sesi eksik olduğunu,” Kaltenhauser dedi. ”Aktif Ses Tasarımı ile, nihayet ses onların performans özelliklerine göre hak elde konum.”
    BMW, Active Sound Tasarım anlamlı olarak daha fazla ve emme etrafında odaklı ve egzoz sistemlerindeki klasik ses tasarımı, daha ince ayarlamalar sistematik “sağlar” diyor.
    “Insan işitme bilinçaltında sürekli beyinde kayıtlı yüksek performanslı analiz ve tüm değişiklikleri gibi akustik çevresi değerlendirir beri araç ses bile minimal değişiklikler büyük bir etkisi olabilir” Kaltenhauser dedi.
    _____________________________

    [​IMG]

    Biz Alman tuning firması Novitec Rosso bir proje gördüm çünkü bir süre oldu, ama artık Ferrari 612 Scaglietti yayımlandı. yıldır yükseltilmesi Ferrari supercars, Novitec bize çeşitli performans ve kozmetik değişikliklerle bu ince ayarlı paket getiriyor. Novitec Rosso Ferrari programının temel taşı bir güç artışı ve daha sportif ECU tuning ve paslanmaz çelik egzoz notu dışarı atılır.Olarak elektronik 5,7 litrelik Ferrari V12 565 hp ve tork 609 Nm güç artırma sağlar. parça olarak, bu 0 dan 100 km az 3,9 saniye / h çalıştırmak için, maranello 612 Scaglietti izin ve / h. fazla 325 km inanılmaz bir hıza ulaşmak