2012 Tapu ve Kadastro Uzmanlık Sınavı

'Sınavlar' forumunda ZeuS tarafından 12 Ocak 2012 tarihinde açılan konu



  1. 2012 Tapu ve Kadastro Uzmanlık Sınavı Sınav Tarihleri

    Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM) 2012 tapu ve kadastro uzmanlık sınav başvurusu

    Sınava girecek adaylar başvuru ücretini aşağıda verilen talimata göre yatırdıktan sonra sınav başvurularını 30 Ocak – 07 Şubat 2012 tarihleri arasında meb.gov.tr İnternet adresinden yapacaktır.

    SINAV ÜCRETİ; 75 (Yetmişbeş TL KDV dahil) TL sınav ücretini 30 Ocak – 07 Şubat 2012 tarihleri arasında; T.C. Ziraat Bankası A.Ş. Ankara Beşevler Şubesi, Türkiye Vakıflar Bankası Ankara Merkez Şubesi ve Türkiye Halk Bankası Küçükesat Şubesinden herhangi birisine “Kurumsal Tahsilat Programı” aracılığı ile yatıracaktır.

    Sınava girecek kurum personeline ait aday listesi 20 Ocak 2012 tarihinde TKGM tarafından hazırlanarak Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü’ne (EĞİTEK) gönderilecektir.

    Adayların sınav giriş belgeleri; 13 Şubat 2012 tarihinden itibaren meb.gov.tr İnternet adresinden yayımlanacaktır. Sınav giriş belgeleri adayların bağlı oldukları birim tarafından onaylanacaktır.

    [​IMG]


    SINAV YERİ: ANKARA
    2012 Tapu ve Kadastro Uzmanlık Sınavı Sınav Tarihi, GÜNÜ VE SAATİ: 19 Şubat 2012, Pazar günü, Saat: 10.00


    SINAV UYGULAMASI

    Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Tapu ve Kadastro Uzmanlık Sınavı 90 dakikalık süre içerisinde ve tek oturum olarak uygulanacaktır.

    Adaylar sınava giriş belgesi, kurum kimliği ve özel kimlik belgelerinden birisi (nüfus cüzdanı, sürücü belgesi veya pasaport) ile gireceklerdir. Sınav giriş belgesi, kurum kimliği ile özel kimlik belgesi yanında olmayan adaylar sınava alınmayacaktır.


    SINAVA KATILACAK ÖZÜRLÜ ADAYLAR

    Sınav sırasında tedbir alınmasını gerektirecek herhangi bir özür durumuna sahip olan aday/adaylar var ise, adaya ait sağlık kurul raporunun, özürlü kimlik kartının kurum onaylı örneği veya adayın özür durumunun resmi olarak işlenmiş olduğu nüfus cüzdanı örneğinin herhangi birinin bir nüshasını bağlı bulunduğu kuruma teslim edecek ve aday elektronik başvuru ekranından “özür durumu” ve “almak istediği hizmet” ile ilgili uygun olan kutucuğu işaretleyecektir. Beyan edilen özür durumunun doğruluğundan başvuruyu yapan aday, raporun geçerliliğinden ise ilgili kurum sorumlu olacaktır.