2011 Kawasaki

'Araba Modelleri' forumunda By RiZeLi tarafından 9 Ağustos 2010 tarihinde açılan konu


  1. 2011 Kawasaki
    2011 Kawasaki Özellikleri
    2011 Kawasaki Foto


    [​IMG]

    450 F modeli tek silindir 449 cc sıvı soğutmalı motora sahip ve bu makine yenilenen yakıt sistemi ile daha düşük devirde daha fazla tork sağlıyor. Bridge-boxed tabanlı piston tasarımı 2010 modelde tanıtılmıştı ve bu modele de aktarılmış.

    Şaside fazla değişiklik yok fakat 2010 dan farkı süspansiyonda. Arkada Uni trak süspansiyon görev alırken ön tarafta Kayaba aos çatal yerini almış. Yeni dijital yakıt sisteminin ecu su çok ufak olduğundan aküye ihtiyaç kalmamış ve ağırlıktan büyük tasarruf edilmiş.

    250 cc olanı şöyle bir gözden geçirirsek;
    Dijital yakıt sistemi tutarlı yakıt tüketimi sağlıyor ve zıplamaların ardından motor çalışmasında oluşabilecek düzensizliklere izin vermiyor.
    Opsiyonel Ecu ayar sistemi modifiyeye izin veriyor.
    Yeni çatal yaylanma ve sönüm işini ayrı yapıyor. Çatalın sağı yaylanmadan, solu ise sönümlemeden sorumlu vve bu işleri kolaylaştırıyor.
    Sıkıştırma artırılarak güç ve tork daha fazla.
    Paslanmaz çelik daha sessiz egzost.

    Motor

    Motor tipi: sıvı soğutma, 4-zamanlı tek silindir
    Hacim: 249 cm³
    Çap x stroke: 77.0 x 53.6 mm
    Sıkıştırma oranı: 13.2:1
    Valve/Induction system: DOHC, 4 valves

    Yakıt sistemi

    Karbüratör: Keihin FCR-MX37
    Marş: Digital AC-CDI
    Starting: Primary kick
    Yağlama: Basınçlı yağlama, yarı kuru karter

    Şanzıman

    Vites: 5-ileri, return
    Aktarma: zincir
    Primary reduction ratio: 3.350 (67/20)
    Vites oranları
    1st: 2.142 (30/14)
    2nd: 1.769 (23/13)
    3rd: 1.444 (26/18)
    4th: 1.200 (24/20)
    5th: 1.045 (23/22)
    Son dişli oranı: 3.692 (48/13)
    Debriyaj: ıslak çoklu disk, manual

    Şasi

    tipi: Perimeter, aluminium
    Rake/Trail: 27.7°/122.3 mm
    ön Teker açıklığı: 315 mm
    arka Teker açıklığı: 310 mm
    lastik, ön: 80/100-21 51M
    lastik arka: 100/90-19 57M
    gidon açısı, sol/sağ: 42° / 42°

    Suspension

    Suspension, ön: 47 mm ters çatal twin-chamber telescopic fork
    sıkıştırma sönümlemesi: 16-yollu
    gerisekme sönümleme: 16-yollu
    Suspension, arka: New Uni-Trak
    sıkıştırma sönümlemesi: 13-yollu (düşük sürat), 2-dönüş ya da fazlası (yüksek hız)
    gerisekme sönümlemesi: 17-yollu
    süspansiyon önyükleme: tamamen ayarlanabilir

    Frenler

    Ön: tek yarı yüzer 250 mm petal disk
    balata: çift-piston
    arka: tek 240 mm petal disk
    balata: tek-piston

    Boyutlar

    (U x G x Y): 2170 mm x 820 mm x 1270 mm
    teker aralığı: 1470 mm
    yerden yükseklik: 340 mm
    sele yüksekliği: 955 mm
    Yakıt kapasitesi: 8.0 litre
    kuru ağırlık: 105,1 kg