2009 Moda Rengi Mor Kıyafetler,Ayakkabılar,Takılar

'Moda Rehberi' forumunda Ezlem tarafından 7 Aralık 2008 tarihinde açılan konu


  1. Mor Renkli Kıyafet- Takı Aksesuar

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     



  2. Hepsi çok şık ve zarif renk zaten çok sevdiğim vazgeçemediğim bir renk teşekkürler ezlemcim

    Bir kaç mor elbisede,de benden olsun

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     



  3. bende çok severim bu rengi hepsi çok şık
     



  4. En çokkkkk sevdiğim renklerden biridir mor yazı rengimdende belli değilmi :f106::f106:
     



  5. Çok severim ben de moru.. Kıyafetler de çok güzel.. Tesekkürler Ezlem Ablacım, Belinay Ablacım..:f40:
     



  6. Ben modaya giyerek degil yüzümde taşıyarak uyuyorum zaten.

    Aman be tertibim başka renk bulamamış mı bu 2009
     



  7. Tşkler emeğine sağlık.................
     



  8. :f30::f30::f30: Alemsinnnnn Lordummm yaa..
    Elma Şekerim Öznurum Göznurumm naptın Lorduma yaaa..:f106:
     



  9. Moru gözüne gözüne mi soktular arkadaşım :f106: Sıkma canını biz moru seviyoruz ve mor görmekten de çok mutluyuz.Morun üzerine siyah aksesuarda çok yakışıyo hani... :f106:
     



  10. erkan nurdine kırmızı sana mor yakışıyo kıyafetlerde hoş emeğinize sağlık
     



  11. Kimin yüzünden acabaa..:f20:
     



  12. Güzel renktir mor... Ama sadece bayanda.
     



  13. :f196::f196::f196:
     



  14. [​IMG]

    sağdaki çookk hoşmuş..