20 Dakikada Bacak Egzersizi

'Kişisel Bakım' forumunda YAREN tarafından 9 Haziran 2009 tarihinde açılan konu


  1. Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Uzmanı Doç. Dr. Turan Uslu’nun sağlık için verdiği yararlı bilgiler..

    Yürüyüş yaparken topuklarınıza basmak yerine parmak uçlarınıza basmayı deneyin, topuklarınızı yere değdirmemeye çalışın. Bu, gövdenizin biraz öne eğilmesine ve tüm bacağınızın, özellikle de uyluk kemiğinin ön kısmının çalışmasını sağlar. Bu şekilde 5 dakika koşun.

    Sağ ayağınızla ileri doğru büyük bir adım atın. Sağ dizinizin doğru bir açıyla bükülmesi gerekiyor. Daha sonra sol bacağınızla da büyük bir adım atın. Yine vücudunuz hamle eder pozisyonunda olsun.

    Yine parmak uçlarınızla koşun; ama ileri doğru her adımınızda dizlerinizi mümkün olduğu kadar yukarı çekmeye çalışın. Topuklarınızı yere değdirmeyin. Böylece baldırlarınızı ciddi biçimde çalıştırmış olursunuz. 30 saniye çalışıp, 30 saniye dinlenerek beş kez bu hareketi tekrarlayın.

    Parmak uçlarınızda koşmaya devam edin, ancak bu defa her adımınızda topuklarınızı kalçanıza değdirmeye çalışın. Baldırlarınızın arka kısmını çalıştıracak bu hareketi 30 saniye süreyle beş kez tekrarlayın.
    [​IMG]
     



  2. Cevap: 20 Dakikada Bacak Egzersizi

    bilgi ve paylaşım için teşekkürler yaren
    çok pratik şeyler ama yapabilsek bide
     



  3. Cevap: 20 Dakikada Bacak Egzersizi

    Ewt ßunları İyi Güzel Paylaşıyoruz Ama ßide Uygulasak Daha İyi Olacak