Sizin Eviniz Hangisi?

Konusu 'Güncel Bilgiler' forumundadır ve ORHAN tarafından 20 Eylül 2008 başlatılmıştır.

  1. ORHAN

    ORHAN Üye

    Arkadaşlar, tıklayın bakalım linke!.. Başka bir sitede gördüm ve hoşuma gitti. İsminizi ve soyadınızı yazıyorsunuz, kendinizi rahat hissedeceğiniz mekan ortaya çıkıyor. :f20: Güle güle oturun! :f104:
    Buyrun bakalım... :f2:

    Neresi Eviniz Gibi Hissettirecek?
     
  2. Dark

    Dark Üye

    [​IMG]


    işte benim evim herşey o kadar doğal ki
    ıssız bir adada ev tam istediğim gibi:f196:

    Teşekkürler Orhan:f40:
     
  3. Oylesine

    Oylesine Üye

    [​IMG]

    Burası benim için çok büyük beaa, kiracı arıyorum aynen duyurulur :f106::f106::f106:

    Teşekkürler Orhan :f40:
     
  4. Berfin

    Berfin Üye

    [​IMG]

    sonunda büyük bir evim oldu :f106:

    teşekkürler Orhan emegine saglık
     
  5. Blue

    Blue Üye

    [​IMG]


    hiç sevmem bu tarz evleri :f109 :

    o kadar büyük ki ev halkıyla ancak iki günde bir görüşülür :f106:
     
  6. aynsem

    aynsem Üye

    [​IMG]
    evim burası imiş:f40: tşk ler ORHAN:f40:
     
  7. Cilek

    Cilek Üye

    [​IMG]
    Issız bir Adada
    Kendimi burada daha iyi hissedecekmisim,deniz,kum günes daha ne isterim ki ama en önemlisi bana ait olmasi zaten:f106:tesekkürler Orhan:f40:
     
  8. HazaN

    HazaN Admin Yönetici Admin

    Arkadaşlar fazla kalabalık gelmeyin
    hatta yatılı misafir olurum diye hiç düşünmeyin
    tuvalet, klozet, küvet, duş aramayın
    masa, koltuk, tv, pc toptan iptal
    ama inatla hala geleceğiz diyorsanız buyrun gelin ne diyim işte benim evim :f118::f118::f118:

    [​IMG]
     
  9. Wish

    Wish Üye

    [​IMG]

    Burası da benim evim oluyor.Bir James Bond Villası.Bundan sonra gizli ajanlık karargahım burası :f106:
     
  10. Belinay

    Belinay Üye

    offf ben buna bayıldım dilediğiniz kadar gelebilirsiniz bakarmısınız kocaman bir yat bu oleyyyy:f30:
    Denizi sevmek böyle bir şey işte evim bile nerden çıktı

    teşekkürler harika bir paylaşımdı emeinize sağlık

    [​IMG]
     
  11. Öznur

    Öznur Üye

    [​IMG]

    Zevkli olduğum kesin :f63:
    Teşekkürler Orhan
     
  12. By_TuaL

    By_TuaL Üye

    Alaskalarda neişim var ki benim :f106:
    Emeğine sağlık Orhan
     
  13. incitanem

    incitanem Üye

    [​IMG]

    Ben buradamı mutlu olacakmışımm olsun gönüller bir oldumu samanlık seyran olurmuş:f106::f106:
     
Benzer konu başlıkları: Sizin Eviniz
Forum Başlık Tarih
Pratik Bilgiler Eviniz ve sizin için ufak bilgiler 15 Ekim 2008
Eğlence Resimde gördüğünüz ilk 3 şey bu yaz sizinle olsun 6 Haziran 2014
iPhone/iPad İpad Pro'nun ilk sızıntı fotoğrafı 21 Mayıs 2014
Bunları biliyormusunuz Çocuğunuz Hala Sizinlemi Uyuyor 11 Eylül 2013
Sevgililer Günü Sizin 14 Şubatınız Hangisi? 11 Şubat 2013

Sayfayı Paylaş