Saat Anlamları 2013

Konusu 'Güncel Bilgiler' forumundadır ve EyLüL tarafından 9 Ekim 2012 başlatılmıştır.

  1. EyLüL Üye


    Saatlerin Anlamları

    Arkadaşlar Saatlerinde bir anlamı olduğunu biliyormuydunuz...Seven insan saatleride yorumlar. Saate baktığınızda saat aşağıdaki değerlerden birini taşıyorsa ve siz bunun anlamını merak ediyorsanız. Hemen not alıp cüzdanınızın bir köşesine yerleştirmenizi öneririz..:f40:

    [​IMG]

    01:01 -> Seni Seviyor
    02:02 -> Senden Hoşlanıyor
    03:03 -> Sana Aşık Olmaya Başlıyor
    04:04 -> Seni Çok Seviyor
    05:05 -> Senden Nefret Ediyor
    06:06 -> Kötü Bir Gün
    07:07 -> Seni Sevmeye ÇaLışıyor
    08:08 -> GüzeL Bir Gün
    09:09 > Seni Üzecek
    10:10 > Senden AyrıLmayı Düşünüyor
    11:11 > Sana Süpriz Yapcak
    12:12 > Seni KaLpten Seviyor
    13:13 > Seni Kıskanıyor
    14:14 > Sana Çıkma TekLifi Edicek
    15:15 > Eski SevgiLini Görücen
    16:16 > Seni ALdatıyor
    17:17 > OnunLa İLgiLi düşündükLerin GerçekLeşek
    18:18 > SeNi % 100 Seviyor
    19:19 ...> SeNi Öpmek İstiyor
    20:20 > SeNinLe EvLenmeyi Düşünüyor
    21:21 > Seni Düşünüyor
    22:22 > SaNa Kahve IsmarLıyacak
    23:23 > SaNa DeLi Gibi Aşık
    00:00 > Şuanda SeNi Rüyasında Görüyor

     

  2. Misafir Ziyaretçi

    Cevap: Saat Anlamları 2013

    bence çok güzel bişey bana sseni % 100 seviyor çıktı.. <3 <3
     
  3. Misafir Ziyaretçi

    bana seni %100 sewiyor senle evlenmek isiyor gibisine en güzel şeyler çıktı
     
  4. batıl inanç Ziyaretçi

    Cevap: Saat Anlamları 2013

    Güzel bir site ama inanamıyorum çıkan şeyleri sevgilime soruyorum tutmuyo yani gerçek olmuyo
     
  5. Bourne Üye

    Cevap: Saat Anlamları 2013

    Ya bırakın allah aşkınaa :D
     
  6. ateşli berna Ziyaretçi

    Cevap: Saat Anlamları 2013

    nurullah beni hep 19:19 da düşünüyoo evlenecez onunlaaaaaaa
     
  7. Misafir Ziyaretçi

    Cevap: Saat Anlamları 2013

    bana seninle evlenmek istiyor çıktı <3 <3 <3
     
  8. Misafir Ziyaretçi

    Cevap: Saat Anlamları 2013

    Güzel bir site ama bence bu saatlerin anlamları çok saçma böyle şeylere inanmayın bende merak edip bakıyorum ama inanmıyorum!
     
  9. Misafir Ziyaretçi

    Cevap: Saat Anlamları 2013

    Bence çok güzel<3
     
  10. Atesli Eda Ziyaretçi

    Cevap: Saat Anlamları 2013

    Bende bakiyorum ama batil inanc oldugu icin inanmiyorum :/
     
  11. Misafir Ziyaretçi

    Cevap: Saat Anlamları 2013

    1. 11.11=bana süpriz yapcak
    2. 8.8=güzel bir gün
    3. 19.19=seni öpmek istiyor


    hepsini birgünde gördüm :) <3 :D ;)
     
  12. hidayetpınar Ziyaretçi

    Cevap: Saat Anlamları 2013

    anlamları güzel de hiç biri birbirini tutmuyor içimizdeki kuruntuyu anlamı güzel olan götrmüyr ama ben yinede hidayeti çoook seviyorummmmm umarım hiç ayrılmayızz bir ömür beraber oluruz (AMİNNNN)
     
  13. Misafir Ziyaretçi

    Cevap: Saat Anlamları 2013

    Bencede harika yaaaa ama bana bu aralar 16:16 çıkıyor üzülüyorum e yasadımda yani gerçek oldu
     
  14. Misafir Ziyaretçi

    Cevap: Saat Anlamları 2013

    bana 13:13 14:14 20:20 çıktı amaaa birisi var daa böyle düşünüyomu bilmiyorum çnkü hareketleri onu gösermiyo ama ben halen daha umutluyum :))
     
  15. Misafir Ziyaretçi

    Cevap: Saat Anlamları 2013

    süperrr çok seviniyorum iyi şeyler çıkınca yuppyy :)
     

Sayfayı Paylaş