morpa kampüs şifresi

Konusu 'Soru Çözüm' forumundadır ve nazar.zirek tarafından 30 Mart 2012 başlatılmıştır.

  1. nazar.zirek

    nazar.zirek Ziyaretçi

    merhaba ben nazar ben morpa kampüse girmeyi çok istiyorum ama morpa kampüsün şifresini bilmiyorum bana yardım eder misin
     
  2. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: morpa kampüs şifresi

    meraba nazar asıl bende girmek istiyorum ama şifresini bilmiyorum onu bende çekiyorum
     
  3. müge 07

    müge 07 Ziyaretçi

    Cevap: morpa kampüs şifresi

    morpakamüsün şifresi ne acaba
     
  4. nedime ayhan

    nedime ayhan Ziyaretçi

    umarım

    bende bilmiyorum ama morpa kampüse girmeyi bende istiyorum umarım hepimiz girebiliriz...
     
  5. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: morpa kampüs şifresi

    bende bilmiyorum işalah hepimiz öğreniriz
     
  6. misafir

    misafir Ziyaretçi

    Cevap: morpa kampüs şifresi

    arkadaşlar üye olurken size bir kart veriyorlar orda yazıyor ben de üye değilim ama üye olan birisi kendi şifresini verse çoooooooooooooooooook iyi olur
     
  7. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: morpa kampüs şifresi

    merhaba nazar ben morpa kampüse üye olduğumda benden cep telefon numarası istediler bende verdim galiba morpa kampüs şifrem numarayı yazdığım telefona gönderilmiş bence sende bi dene
     
  8. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: morpa kampüs şifresi

    merhaba nazar ben morpa kampüse üyeyim annem onu çarşıdan 30 tl ye falan aldırdı arkadaşına onun alınabilecek yerleri kitapçılar
     
  9. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: morpa kampüs şifresi

    nazar bu arada morpa kampüsün şifresini alınca kullanıcı adı olarak TC'ni yazıyosun
     
  10. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: morpa kampüs şifresi

    Morpa kampüsün şifresi telefona gönderiliyor.
     
  11. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: morpa kampüs şifresi

    ya bilmiyomusunuz morpa kampüsün sifresi yok tamam mı hesap açman lazım şifren,in olması için anladınnızmiiiii
     
  12. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: morpa kampüs şifresi

    bende istiyorum nolur söyleyin de herkez istiyo herkez girsin
     
  13. misafir

    misafir Ziyaretçi

    Cevap: morpa kampüs şifresi

    merhaba ben sema morpa kampüse girmeyi istiyorum ama giremiyiyorum bana yarmcı olabilirmisiniz acaba lütfen çünkü derslerime daha çok çalışıp büyüyünce bir meslek sahibi olmak istiyorum rica ederim bana yardımcı olun
     
  14. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: morpa kampüs şifresinjfıonr h

    çocuklar bana söyleyin
     
  15. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: morpa kampüs şifresi

    Arkadaşlar öğretmenleriniz üye ise onlara bedava öğrenci üyelik kartı veriliyor oradan alabilirsiniz ve her şifre bir üye içindir.
     
  16. Misafir

    Misafir Ziyaretçi

    Cevap: morpa kampüs şifresi

    merhaba ben arda 3B sınıfında okuyorum morpa kampüs öğretmenlere bedava . öğretmenden morpa kampüs verdi okuma yarışı yaptık 117 okudum bana verdi amk
     
  17. azrail123

    azrail123 Üye

    Cevap: morpa kampüs şifresi

    ben üyeyim ama vermem
     
  18. zişan

    zişan Ziyaretçi

    merhaba ben morpakampüse üyeyim sana ilk önce bir kart veriyorlar o kartın altında bir yer var o yere parayı sürtüyorsun ve orada bir şifre gibi birşey çıkıyor onu biryere yazıp bi kişiye yolluyorsun galiba sonra senin telefonuna bir mesaj geliyor ve şifreyi sana gösteriyor ve morpakampüse giriğimizde üstte sana tc kimlik numaranı alt taraftada şifreni soruyor ve şunu unutma morpa kampüs girişinde üye ol diyor şifreden önce ilk ona tıkla sonra birsürü şeyler geliyor en sondada sana göre sorular soruyor onlrı doldur ve üye ol butonuna tıkla iyi şanslar.;):f91:sizi seviyorum :f109::f71:
     
  19. ben bilirim

    ben bilirim Ziyaretçi

    arkadaşlar morpa kampüsün şifresi yok! siz kayıt olduğunuzda size e postanıza şifere gönderiyorlar
     

Sayfayı Paylaş