Kol Zayıflama Hareketleri

Konusu 'Sağlık Rehberi' forumundadır ve Wish tarafından 16 Nisan 2011 başlatılmıştır.

  1. Wish

    Wish Üye


    Kol Zayıflatma hareketleri
    Kol yağlarını eritme hareketleri
    kol inceltme egzersizleri
    kol sarkması için egzersiz


    kollarınızın üst bölgesinin kalınlığından ve kol yağlarından şikayetçiyseniz Biseps kaslarını çalıştırmak için: barbel kaldırma, dambıl kaldırma ve , preacher curl adı verilen dambılın daha büyüğü olan ağırlığı kaldırma hareketlerini yapabilirsiniz.

    [​IMG]

    Triseps kol kasları için: dar tipte bench press çalışması, dambıl ile kickbacks kol inceltme, triseps esnetme gibi hareketler işe yaramaktadır

    [​IMG]

    Sarkık kolları gerginleştirme egzersizleri
    Her ne kadar vücudun belli bir bölgesini özel olarak incelten ve zayıflatan kesin bir çözüm olan egzersiz türü bulunmasa da yaptığınız egzersizlerle en azından incelme ve kollarda sıkılaşmasını sağlayabilirsiniz. Kol sarkmalarını iyileştirmenin en güvenilir yöntemi ise elbette egzersiz eşliğinde yapılan bir takım diyetlerdir. İp atlamak, kürek çekmek, kolları havaya kaldırmak, basketbol oynamak gibi deneyimler, kollarınızın sıkılaşarak incelmesini sağlarlar.

    Kollarınızın kas tonusunu artırmak için ise ağaçtan elma toplama hareketi ile egzersize ısınmaya başlayabilirsiniz. Ardından 3*10 yani 30 kez 2 kiloluk dambıllarla sırtüstü yattığınız yerden (yattığınız yerin yerden yüksek olması gerekir) kollarınızı 2 yana açarak yukarı doğru birleştirme hareketini yapınız. Bu harekete dambıl benç pres hareketi denir.

    [​IMG]

    OBu hareket sayesinde sadece kollar değil, sırt, omuz, göğüs boyun ve karın kasları da gerginleşecektir.

     

Sayfayı Paylaş