counter strike 1.5 hileleri nasıl yazılır

Konusu 'Oyun Yardım' forumundadır ve Wish tarafından 17 Aralık 2010 başlatılmıştır.

  1. Wish

    Wish Üye

    counter strike 1.5 hileleri


    "cl_corpsestay" – Cesetlerin oyunda kalma zamani ( 0 – 600 saniye )

    "mp_decals" – Iz limiti ( 0.000000 – 4096.000000 ) Normali : { "256.000000" }

    "max_shells" – Gosterilecek maksimum mermi kovani ( 0 -1 ) Normali : (50)

    "max_smokepuffs" – Maksimum cikacak duman ( 0 -1 ) Normali : (20)

    "fastsprites" – Duman Bombasinin Kalitesi ( kaliteli: 0, orta: 1, dusuk: 2 ) Normali : (1)

    "cl_righthand" – Silahin hizasi ( Sag el: 1 , Sol El: 0 )

    "_vgui_menus" – Grafik menuler ( Kapali : 0, Acik : 1 )

    "_cl_autowepswitch" – Otomatikman yerden alinan silahi kullanma – Normali : (1)

    "adjust_crosshair" – Crosshair rengini degistirme ( H tusu ilede yapılır )

    "hud_centerid" – Oyuncu isimlerinin ortalanmasi – Normali : (1)

    "setinfo ah" – Otomatik oyun yardimi

    "hud_takesshots" – Otomatik oyun sonu ekrani kaydi

    "cl_observercrosshair" – Hedef nisangahi (crosshair)

    "mp_timelimit" – Zaman limiti

    "mp_winlimit" – Kazanma limiti

    "mp_maxrounds" – Round limiti

    "mp_roundtime" – Round suresi (Dk.)

    "mp_freezetime" – Bekleme suresi

    "mp_buytime" – Balangic parasi

    "mp_startmoney" – Baslangic parasi

    "mp_footsteps" – Ayak sesi

    "mp_forcecamera" -Oluler icin kamera tipi ( Izleyici : O, Takim : 1, Sabit : 2 )

    "mp_fadetoblack" – Olunce ekran kararmasi

    "mp_friendlyfire" – Takim arkadaslarının vurulabilmesi ( Acik : 1, Kapali : 0 )

    "mp_tkpunish" – Takim arkadasini olduren belirlenen round sayısı sonunda oyundan atılması

    "mp_autokick" – Oynamayan veya rahatsiz eden kullanici atilmasi

    "mp_hostagepenalty" – Sunucudan atilmak icin oldurulecek rehine sayisi (0 kapar)

    "mp_flashlight" – El lambasi kullanimi

    "sv_sendvelocity" – Gercekçi yer çekimi ve izler

    "mp_autoteambalance" – Otamatik takim degisimi ( Acik : 1, Kapali : 0 )

    "users" – Kullanici bilgileri

    "kick [oyuncuismi]" – Oyundan atma

    "kick #numara" – Uzun isimlileri atma ( numara "users" ile ogrenilir )

    "kill" – İntihar etme

    "cmd name" – Ana makinanin ismini degistirme

    "time left" – Kalan sure (Dk.)

    "votemap X" – Harita degisimi icin oylama yapimi ( X : Harita ismi )

    "mp_logmessages" – Chat mesajlarini kaydetme ( Acik : 1, Kapali : 0 )

    "mp_forcechasecam" – Olunce sadece takim arkadaslarini gorme ( Acik : 1, Kapali : 0 )

    "name" – Oyuncu ismi degistirme

    "changelevel X" – Bolum degisimi ( X : Harita ismi )

    "map X" – Harita degisimi ( X : Harita ismi )

    "sv_restartround (sn.)" – Oyuncu durumlarini ve zamani sifirlama

    "nightvision" – Gece gorusunu acar

    "drawradar" – Radari gosterir

    "hideradar" – Radari saklar

    "rate" ( standart: 2500 ) – Sunucu hakkindaki bilgileri gosterir

    "setinfo dm" ( Acik : 1, Kapali : 0 ) – Bolum baslangicinda brifing gosterme

    "mp_c4timer" – Bombanin patlama suresi

    "net_graph 3" – LAN veya Internet ortamında oynarken o andaki bağlantı durumunu gösterme

    "cl_showfps 1" – FPS'nizi ekranın sol-üst köşesinde gösterme

    "scr_conspeed ####" – Konsolun açılış hızını değiştirme

    "scr_centertime #.##" – Oyun esnasında ekrana gelen yazıların ekranda kaç saniye kalacağını belirleme

    "hud_centerid 1" – Silahınızı bir oyuncuya doğrulttuğunuzda o oyuncunun nickinin ekranın sol alt köşesi yerine tam ortasında gösterilmesini saglama

    "hud_saytext_time #.##" – Ekranın sol-alt köşesinden akan yazıların her bir satırının kaç saniye boyunca görüntüleceğini belirleme

    "hud_fastswitch 1" – Herhangi bir slottaki silahı hızlı seçme

    "hud_deathnotice_time #.##" – Ekranın sağ üst köşesindeki kimin öldüğüne dair frag ikonlarının ve yazıların kaç saniye ekranda kalacağını belirleme

    "con_color "### ### ###" – Konsol ve ekranda akan yazıların rengini değiştirme

    "condump" – Console'da gorunen tum yazıları condump.txt adlı dosyaya kaydetme

    "brightness #.#" – Default olarak gelen parlaklıgı degistirme

    "gamma #.#" – Default olarak gelen parlaklıgı degistirme

    "mp_playerid" – Oyuncu bilgilerini gosterir ( Herkes: 0, Takim: 1,
    Hickimse: 2 )

    "allow_spectators" – Ziyaretcilerin girebilmesi ( Acik : 1, Kapali : 0 )

    "banid [zaman] [numara] kick [oyuncuismi]" – Belirli zaman boyunca oyundan atma

    "sv_restart" – Oyunu kisa yoldan tekrar baslatma

    "sv_password" – Oyunu kısa yoldan sifreleme

    "mp_kickpercent" – Oyundan atma ( Makimum : 1, Minimum : 0 )

    "sv_allowdownloads" – Her turlu yuklemeyi acma ( Acik : 1 , Kapali : 0 )

    "sv_send_logos" – Ozel logolar gozukur ( "sv_allowdownloads" acik olmali )

    "sv_send_resources" – Her turlu ozel kaynagi yukler ( "sv_allowdownloads" acik olmali )

    "cl_forwardspeed 999" – Hizli ileriye yurume

    "cl_sidespeed 999" – Hizli yana yurume

    "cl_backspeed 999" – Hizli geriye yurume

    "cl_bob 0" – Silahin hareket etmesini engeller

    "cl_bobup 0" – Daha iyi nisan acisi

    "cl_bobcycle 0" – Silahi daha geriden gosterir

    "sv_cheats 1" – Hileleri aktif etme

    "gl_zmax 0" – Duvarlardan gorme

    "sv_clienttrace 99999999" – Otomatik nisan

    "bind "X" "command"" – Tuslari degistirme ( X: Tus, Command: Komut )

    "deathmatch" – Olum maci ( Acik: 1, Kapali: 0 )

    "waypoint on noclip" – Duvarlardan gecme ( Podbot 2.5 yuklu olmalidir )

    "gamedir X" – Oyun degisimi ( X: Oyunun klasor adi. Orn: valve,tfc… )

    "slist" – Sunucu listeleri

    "locallist" – Yerel sunucu listeleri

    "retry" – Baglanilamiyan sunucuya tekrar baglanmayi deneme

    "user X" – Oyuncu ozelliklerini gorme ( X: Oyuncu ismi )

    "noclip" – Duvarlardan gecebilme

    "sensitivity X" – Mouse hizi ( X: 0 – 10 arasi bir sayi )

    "give item_X" – Nesne alimi ( X: Nesne adi. Orn: "suit" ) *Sadece Half-Life

    "Jasonmode on" – Botlarin sadece bicak kullanmasini saglar. *Pod-Bot

    "quit / exit" – Oyundan cikis ))
     

Sayfayı Paylaş